چینی بهداشتی ستاره که سوسک ها را از خود فراری می دهد

در این شرایط هوا از مخزن زباله به طور مداوم از خود چینی بهداشتی وارد حمام می شود.

برای حل مشکل چینی بهداشتی ستاره، CALLAHEAD فرآیندهای زیادی را برای کاهش بسیاری از مشکلات ایجاد کننده بو ارائه کرده است.

• CALLAHEAD یک مخزن زباله طراحی کرده است که به عنوان یک مخزن نگهداری طراحی شده است که در عین حال به عنوان یک سطل زباله عمل می کند.

این کار با قرار دادن سه پوشش 8 اینچی تجهیزات و چهار درپوش 3 اینچی در بالای مخزن زباله انجام می شود. ما این را “اثر بن” می نامیم.

جلوه سطل به ما امکان دسترسی کامل به مخزن را می دهد تا بسیاری از بوهایی که باعث ایجاد مشکلاتی می شوند را پاک کنیم که مخزن نگهداری زباله معمولی شما این مشکل را ایجاد نخواهد کرد.

با استفاده از افکت سطل زباله، تکنسین خدمات ما این توانایی را دارد که تمام درپوش‌ها و درپوش‌ها را جدا کند تا مخزن زباله به درستی پمپاژ و تمیز شود تا هر گونه بویی که باعث ایجاد مشکلاتی در داخل مخزن زباله شود، قبل از شروع به کار از بین ببرد.

با توجه به اینکه مایع بوی بسیار کمتری نسبت به رسوب گل دارد، تکنسین سرویس همیشه در هر پمپ خروجی 2 تا 3 اینچ آب در مخزن زباله باقی می گذارد.

با دسترسی کامل به فضای داخلی مخزن زباله، تکنسین سرویس این توانایی را دارد که از شیلنگ خود برای تراز کردن زباله ها در آب استفاده کند، بنابراین در هر سرویس، هر گونه رسوب باقی مانده در زیر خط آب قرار می گیرد.

بوی دیگری که باعث ایجاد مشکل در مخزن زباله می شود این است که زباله ها از طریق لوله تخلیه 3 اینچی از چینی بهداشتی خارج می شوند و می توانند کوهی از زباله درست در زیر لوله تخلیه وارد مخزن زباله ایجاد کنند.

بسته زمستانی CALLAHEAD به مراتب بهترین در این صنعت است.

با هزاران سیستم موجود در میدان، سیستم‌های آب و فاضلاب CALLAHEAD سال به سال بدون یخ زدگی به کار خود ادامه می‌دهند، که یک آمار شگفت‌انگیز است.

اگر درست نبود، چنین اظهارات جسورانه ای را با این اطمینان و افتخار بیان نمی کردیم. توسعه و تکامل بسته زمستانه سازی از سال 1986 چگونه این فرآیند را کامل کردیم.