نایلون شفاف ضخیم که برای چندین بار استفاده شده است باز هم به مشتریان فروخته می شود

نایلون ابتدا برای نخ ماهیگیری، بخیه های جراحی و موهای مسواک استفاده شد. DuPont فیبر جدید خود را به عنوان “به استحکام فولاد، به خوبی تار عنکبوت” تبلیغ کرد و برای اولین بار جوراب های نایلونی و نایلونی را در نمایشگاه جهانی نیویورک در سال 1939 اعلام کرد و به عموم مردم آمریکا نشان داد.

به گفته دیوید هونشل و جان کنلی اسمیت، نویسندگان The Nylon Drama، چارلز استاین، معاون رئیس جمهور دوپونت، اولین الیاف مصنوعی جهان را نه برای یک انجمن علمی، بلکه برای سه هزار عضو باشگاه زنان که در محل نمایشگاه جهانی نیویورک در سال 1939 گرد هم آمده بودند، رونمایی کرد.

هشتمین انجمن سالانه نیویورک هرالد تریبون در مورد مسائل جاری. او در جلسه‌ای با عنوان «ما وارد دنیای فردا می‌شویم» صحبت کرد که موضوع نمایشگاه آینده، دنیای فردا، کلید خورد.

تولید جوراب نایلونی در مقیاس کامل
First Nylon PlantDuPont اولین کارخانه نایلون شفاف ضخیم در مقیاس کامل را در سیفورد، دلاور ساخت و تولید تجاری خود را در اواخر سال 1939 آغاز کرد.

شرکت تصمیم گرفت که نایلون را به عنوان یک علامت تجاری ثبت نکند، طبق گفته دوپون، آنها “این کلمه را به عنوان مترادف جوراب ساق بلند وارد واژگان آمریکایی کردند، و از زمانی که در می 1940 برای عموم به فروش رفت، نایلون را انتخاب کردند.

جوراب بافی موفقیت بزرگی بود: زنان در فروشگاه‌های سراسر کشور صف می‌کشیدند تا کالاهای گرانبها را به دست آورند.»

اولین سال حضور در بازار، DuPont 64 میلیون جفت جوراب به فروش رساند. در همان سال، نایلون در فیلم جادوگر شهر اوز ظاهر شد، جایی که از آن برای ایجاد گردبادی که دوروتی را به شهر زمردی برد استفاده شد.

جوراب ساق بلند نایلونی و تلاش جنگ
در سال 1942 نایلون به صورت چتر نجات و چادر وارد جنگ شد. جوراب های نایلونی هدیه مورد علاقه سربازان آمریکایی برای تحت تاثیر قرار دادن زنان بریتانیایی بود. جوراب های نایلونی تا پایان جنگ جهانی دوم در آمریکا کمیاب بودند ، اما پس از آن با انتقام بازگشتند.