سرامیک پرسلان سه بعدی که سطح آن شیشه ای است

کاشی‌های سرامیکی در زمستان سرد می‌شوند و راه رفتن روی آن‌ها را ناراحت می‌کنند. مواد سطح سخت تر کاشی و سرامیک بسیار سخت است.

در حالی که سختی سرامیک پرسلان سه بعدی به عنوان یک ارزش افزوده در نظر گرفته می شود، زیرا تمیز کردن و نگهداری آن ها را آسان تر می کند، یک نقطه ضعف نیز وجود دارد.

سختی باعث می شود که ایستادن بر روی آنها ناراحت کننده باشد، در حالی که آشپزخانه منطقه ای است که کاربر مجبور است برای مدت طولانی بایستد.

از آنجایی که کاشی‌های سرامیکی را نمی‌توان با استفاده از لایه‌های زیرین لایه‌دار نرم کرد، ممکن است انتخاب مناسبی برای همه نباشد.

با این حال، سختی سرامیک را می توان با استفاده از فرش های پرتابی یا فرش های سطحی در مکان هایی که افراد تمایل دارند برای مدت طولانی بایستند، مانند جلوی سینک آشپزخانه، جبران کرد.

هر چیزی جوانب مثبت و منفی خود را دارد. شما باید تصمیم بگیرید که آیا مزیت بر معایب آن بیشتر است یا نه برای نیازهای خاص شما.

با تمام این دانش، اکنون می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید که آیا سرامیک بهترین مصالح کاشی دیوار یا کف برای شرایط خاص شما است یا خیر.

دلیلی برای محبوبیت بسیار زیاد کاشی در دنیای ساخت و ساز وجود دارد. امروزه تصور ساختن خانه بدون استفاده از کاشی غیرممکن است.

آنها هیچ عنصری از روند ساخت و ساز را دست نخورده باقی نگذاشته اند، از آشپزخانه ما تا حمام ما، و از کفپوش ما تا دیوارهایمان، ما می توانیم کاشی ها را در همه جا ببینیم.

و کاشی ها به دلیل مقرون به صرفه بودن، تنوع و سهولت استفاده، نقش مهمی در دنیای ساختمان برای مدت بسیار طولانی ایفا خواهند کرد.

یکی از این کاشی ها کاشی و سرامیک است. کاشی‌های سرامیکی معمولاً برای کف‌پوش، دیوارها، میز کار، پشت‌پاشی و حمام استفاده می‌شوند.