سرامیک طرح فرش که در ساخت آن از جیوه درست می شود

بهتر است کاشی ایده آل را برای مکان مورد نظر خود انتخاب کنید.
• کاشی‌های براق و سرامیک طرح فرش دارای درخشندگی آینه‌مانندی هستند که نور زیادی را منعکس می‌کند، به روشنایی می‌افزاید و ظاهری بزرگ به خانه می‌دهد.

براق‌ها را نباید در مکان‌هایی مانند آشپزخانه یا حمام استفاده کرد، زیرا در هنگام خیس شدن تمایل به لیز شدن دارند.
• روکش های مات ضد لغزش، غیر انعکاسی هستند و به راحتی لکه یا کثیفی را نشان نمی دهند.

همچنین کاشی های مقاوم در برابر لغزش خطر افتادن در مناطق پر رطوبت مانند آشپزخانه و حمام را کاهش می دهد. برای حداکثر ایمنی، کاشی هایی با مقدار COF (ضریب اصطکاک) بیش از 0.6 انتخاب کنید.
• همچنین می توانید با روکش نیمه مات یا لاپاتو همراه شوید. اینها درخشندگی بالاتری نسبت به کاشی های مات دارند و طبیعتاً لغزنده نیستند.

نحوه انتخاب کاشی کف
کاشی های مات برای حمام مناسب هستند
4. نکاتی در مورد طراحی
کاشی ها در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند. با پیشرفت در فناوری چاپ دیجیتال، کاشی ها می توانند ظاهر و حس مواد طبیعی مانند چوب، مرمر و انواع مختلف سنگ طبیعی را شبیه سازی کنند.

شما همچنین می توانید دو یا چند کاشی را با هم ترکیب کنید و یک الگوی جالب ایجاد کنید.

طبیعت چیزهای زیادی برای ارائه دارد، مانند کوه‌های عظیم، جنگل‌های تازه و سرسبز، گونه‌های متنوع، بوی خاکی پس از باران (Petrichor) و بسیاری موارد دیگر.

سپس چیزهایی وجود دارد که توسط ما «هوموساپین ها» ایجاد شده است که می توانیم همزمان از آنها لذت ببریم یا از آنها استفاده کنیم. انسان چیزهای زیادی خلق کرده است که ما می توانیم آن را گرامی بداریم و از آن لذت ببریم و خانه یکی از آنهاست.

شما می توانید به لطف کفپوش و بدون بارگذاری بیش از حد با عناصر تزئینی، برجستگی و ظرافت به اتاق ببخشید. و برای لمس جسورانه تر از یک دیوارپوش به رنگ مکمل کف روی دیواره تخت استفاده کنید. آخرین روند!