حجم تولیدات کارخانه آرکوپال دینو به اندازه یک کوه دماوند می شود

ست ظروف غذاخوری عقیق بهترین قیمت را دریافت کنید بهترین مجموعه ظروف غذاخوری اوپال با قیمت مناسب، سیلیس خالص با کیفیت و مواد کریستال طبیعی گرانبها است که در دمای بالای 1500 درجه سانتیگراد ذوب شده است.

این ست ظروف غذاخوری آرکوپال دینو باکیفیت Opal از سرامیک قوی تر است، همچنین در برابر ضربه مقاوم است، در برابر خوردگی مقاوم است و به راحتی شکسته نمی شود.

جنس ظروف غذاخوری اوپال سبک و سنگین نیست. عملکرد ضد ضربه لبه ها و پایین این ست ظروف غذاخوری اوپال قوی تر از ظروف غذاخوری سرامیکی معمولی است که احتمال آسیب دیدن ظروف غذاخوری را که کودکان باید بشکنند به حداقل می رساند.

ست ظروف غذاخوری درجه یک Opal سازگار با محیط زیست است و حاوی مواد مضر مانند سرب، آلومینیوم و نیکل نیست. آنها همچنین برای یخچال، گرمایش و پخت و پز در اجاق های مایکروویو مناسب هستند.

در نهایت، این ست شام غیر سمی ایمن اوپال کلاسیک برای غلات، دسر، پاستا، برنج، سالاد، تنقلات، سوپ، مهمانی خانوادگی و آشپزخانه خانگی مناسب است.

آیا آرکوپال مانند کورل است؟ آرکوپال و کورل دو برند مختلف ظروف غذاخوری هستند. آرکوپال از فرانسه سرچشمه می گیرد در حالی که کورل از ایالات متحده آمریکا است. با این حال، هر دو برند به دلیل استحکام و دوام شهرت دارند و در فرآیند تولید متفاوت هستند.

به گفته برندهای کورل از پیوند حرارتی دو لایه پوست شفاف شیشه به یک لایه هسته سفید یا بژ ایجاد می شوند. همه اینها با فرآیند ساخت لمینیت شیشه ای ویژه انجام می شود.

برای آرکوپال به آرامی گرم می شود و سپس به سرعت سرد می شود و با پوشش شیشه ای آتش بیرون می آید. همچنین بخوانید: آیا شیشه لومینارک بدون سرب است؟

همچنین بخوانید: آرکوپال در مقابل لومینارک آیا آرکوپال می تواند در ماشین ظرفشویی برود؟ کاملا بله! ست های شام آرکوپال می توانند بدون هیچ خطری در ماشین ظرفشویی استاندارد قرار گیرند زیرا ترکیب آرکوپال که شیشه ای و عقیق است به آرکوپال توانایی مقاومت در برابر سایش، پارگی و حتی حفظ طرح ها، درخشندگی و درخشندگی را می دهد.