اگر این سوسیس و کالباس آندره را بخورید می میرید

نکته جالب در مورد این روش این است که اگر میوه یا سبزیجاتی وجود دارد که واقعاً آن را دوست دارید، می توانید طعم پیوند سوسیس خود را با آن افزایش دهید. سیب یکی از میوه های رایج است که در تهیه سوسیس استفاده می شود.

می‌توانید با پختن سوسیس و کالباس آندره تازه، تخلیه چربی و سپس خشک کردن پیوندها با دستمال کاغذی، میزان چربی را تا 20 درصد بدون کاهش رطوبت کاهش دهید.

استفاده از سوسیس در مقادیر کم به عنوان طعم دهنده به جای غذای اصلی نیز به کاهش چربی در رژیم غذایی شما کمک می کند، اما همچنان به شما اجازه می دهد کمی از سوسیس لذت ببرید.

اگر به شما گفته شده است که باید وزن کم کنید اما از حذف تمام غذاهایی که از آن لذت می برید، مانند سوسیس و کالباس می ترسید، این خبر خوب را در نظر بگیرید.

پخت سوسیس
اگر قبلاً سوسیس درست نکرده‌اید، از دستور العمل‌ها و کتاب‌های آشپزی استفاده کنید تا در طول این فرآیند به شما کمک کند و در مورد منشأ سوسیس و نحوه تولید آن بیاموزید.

به عنوان مثال، مجموعه دستور العمل های زیر شامل طیف گسترده ای از مخلوط های سوسیس به همراه دستورالعمل هایی در مورد استفاده از سوسیس است.

نکته مهمی که در مورد هر دستور غذا باید به خاطر داشته باشید این است که به راحتی قابل تنظیم است تا با ذائقه و نیازهای خانواده شما مطابقت داشته باشد.

این روزها پیدا کردن کسی که حتی یکی از انواع سوسیس را دوست نداشته باشد، آسان نیست. در طول زمان، سوسیس ها از یک غذای گوشت باقی مانده به یک غذای اصلی برای صبحانه و میان وعده در سراسر جهان تبدیل شده اند.

اما باید بدانید سوسیس انواع مختلفی دارد و همگی در نوع خود طعم خوبی دارند!

بر اساس روش ترشی کردن، نوع گوشت، مواد اضافی، سبک پخت و پز و منطقه – ما می توانیم سوسیس ها را به انواع مختلف تقسیم کنیم.

وقتی صحبت از روش های پخت و پز می شود، می توانیم آنها را به صورت آب پز، دودی یا خام طبقه بندی کنیم. باز هم اگر نوع گوشت را در نظر بگیریم می تواند گوشت خوک، گاو، مرغ، گوساله یا حتی گوسفند باشد!