۲۰٪ مردم انگلستان فکر میکنند به آلو خشک در مشهد آلرژی دارند اما فقط ۲٪ واقعا آلرژی دارند

آیا امکان بریدن آلو در پاییز وجود دارد؟ بهترین زمان برای هرس آلو خشک در مشهد چه زمانی است – در بهار، تابستان یا پاییز. تکنیک هرس آلو
طراحی اتاق خواب در خانه.

آلو یک محصول میوه هسته دار عالی با انواع مختلفی است که برای مناطق مختلف و شرایط آب و هوایی مختلف ایجاد شده است. این درخت به بخش مهمی که فرهنگ است نیاز به مراقبت دارد.

بدون چنین روشی، تاج ضخیم می شود، درخت آلو مقدار زیادی انرژی صرف رشد شاخه های بی فایده و غیر ضروری و همچنین برای کشت تعداد زیادی آلو که خیلی کوچک هستند و کمتر از میوه های یک درخت است. برداشت معمولی در طعم و خواص مفید. علاوه بر این، هرس پاییزه به عنوان بخشی از کارهای بهداشتی و تفریحی قبل از شروع زمستان ضروری است.

اینکه آیا لازم است آلو در پاییز قطع شود بستگی به منطقه آب و هوایی، نوع درخت، سن آن و عوامل دیگر دارد، به ویژه:

تعداد قطعات درخت آسیب دیده یا آسیب دیده توسط بیماری یا آفات؛
درجه ضخامت تاج و غیره
این روش باید با سایر اقدامات برای حمایت از سلامت درخت و باردهی آن ترکیب شود. لازم است بدانید که زمان و فصل هرس برای تجدید درخت و شکل صحیح تاج بستگی به منطقه ای دارد که آلو در آن رشد می کند، اما هرس بهداشتی را می توان در هر زمانی به جز فصل زمستان انجام داد.

صرف نظر از فصل، ارقام آلو با شاخه های زیاد به هرس بیشتری نیاز دارند و انواع آلوهای متوسط ​​و با شاخه های کم بسیار کمتر. فراوانی و وسعت عمل به این عامل بستگی دارد.

بهترین زمان برای هرس چه زمانی است – در بهار یا پاییز

اکثر درختان میوه در پاییز هرس می شوند. زمان بهینه برای این روش، از آنجایی که جریان دانه ها در درختان قبل از زمستان کند می شود، تمام فرآیندهای مربوط به فعالیت زندگی “آهسته” می شوند تا بتوانند بی سر و صدا در خواب زمستانی فرو روند. در این شرایط، “از دست دادن خون” در طول هرس حداقل است، درخت تحت فشار شدید قرار نمی گیرد.