گردو خشک عامل فساد یک مملکت

در زمانی که جهان هنوز به دنبال دارویی برای درمان آلزایمر است ، محققان آمریکایی در مطالعه‌ای اخیر نشان دادند که این بیماری می‌تواند خطرات آن را کاهش داده و شروع آن را – به ویژه در افراد مسن – کاهش دهد، اگر فرد از رژیم غذایی بر اساس زیاد پیروی کند. از خوردن دانه گردو.

دانشمندان آزمایشگاه علوم اعصاب در موسسه ایالتی نیویورک آمریکا در مطالعه خود بر روی گردو خشک  که جزئیات آن روز سه شنبه در مجله علمی بیماری آلزایمر منتشر شد – توضیح دادند که رژیم غذایی مبتنی بر مصرف بیش از حد دانه های گردو دارای خواص قوی است. در کاهش خطر ابتلا به بیماری و تاخیر در شروع آن موثر است.

محققان در مطالعه خود – که روی موش ها انجام دادند – بهبود قابل توجهی در مهارت های یادگیری و حافظه، کاهش اضطراب و رشد حرکتی در موش هایی که گردو را به عنوان بخشی از رژیم غذایی مصرف می کردند، مشاهده کردند.

خانه ای که چشم گردویی آن دکتر وارد نمی شود
این عکس 13 ژوئیه 2015 سالاد کاشا را با چغندر، میوه هسته دار، گردو و نعناع در کنکورد، NH Kasha، شکل برشته شده گندم سیاه، نشان می دهد که در حدود 10 دقیقه پخته می شود. (عکس آسوشیتدپرس/ متیو مید)
سالادی که شامل گردو در مواد تشکیل دهنده آن است (آسوشیتدپرس)
3/12/2015
نتایج یک مطالعه آمریکایی نشان داد که خوردن روزانه گردو ممکن است جایگزین مراجعه به پزشک شود ، حداقل برای افرادی که مستعد ابتلا به دیابت هستند .

وقتی افرادی که در این مطالعه شرکت کردند، 56 گرم گردو یا حدود 14 دانه را در رژیم غذایی روزانه خود به مدت شش ماه مصرف کردند، عملکرد عروق خونی آنها بهبود یافت و سطح کلسترول با چگالی کم مضر کمتری داشت. در رگ های خونی تجمع می یابد و ممکن است منجر به سکته مغزی و حملات قلبی شود.