کمربند مجلسی دخترانه به عنوان یک شی مقدس در میان اهالی چزیره دور افتاده

13. کمربندهای غربی: کمربندهای غربی به طور سنتی توسط گاوچران ها می پوشیدند و از چرم ضخیم ساخته شده اند که می تواند شلوار افراد را هنگام سوار شدن بر اسب بالا نگه دارد.

در دوران مدرن، کمربند مجلسی دخترانه غربی با سگک‌های بزرگ، نقره‌ای، حکاکی‌شده و طرح‌های بند چرمی برجسته، بیشتر برای استایل استفاده می‌شوند.
نحوه اندازه گیری اندازه کمربند
مهمترین بخش انتخاب کمربند، اطمینان از انتخاب کمربند با اندازه مناسب است. در اینجا یک تفکیک سریع در مورد چگونگی پیدا کردن اندازه کمربند خود آورده شده است.

1. اندازه دور کمر خود را اندازه بگیرید. استفاده از نوار اندازه گیری بهترین راه برای اندازه گیری دقیق برای تعیین اندازه مناسب کمربند شما است. به سادگی متر نواری نرم خود را از حلقه های شلوار خود بگذرانید (یا آن را به دور کمر شلوار خود بپیچید)، انتهای آن را در جایی که کمربند شما راحت تر می شود به هم ثابت کنید.

این اندازه گیری طول مناسبی را بر حسب اینچ به شما می دهد که طول کمربند شما چقدر باید باشد. همچنین می توانید برای مشاهده سایز صحیح کمربند با توجه به اندازه دور کمر خود به نمودار اندازه کمربند مراجعه کنید.
2. یک کمربند موجود را اندازه بگیرید. این نیز یک تکنیک مفید برای تعیین اندازه کمربند شما است.

کمربند فعلی خود را روی یک سطح صاف قرار دهید و طول کمربند را از شکافی که استفاده می‌کنید تا جایی که انتهای کمربند به سگک می‌رسد اندازه بگیرید و به نزدیک‌ترین اینچ گرد کنید.
3. اینچ را به سایز شلوار خود اضافه کنید .

به عنوان یک قاعده کلی، می توانید با اندازه گیری اندازه کمر خود و اضافه کردن دو اینچ، اندازه کمربند مناسب را بدست آورید.
نحوه بستن کمربند
شما می توانید یک کمربند را هم به عنوان یک لباس مد و هم به عنوان ابزاری کاربردی برای بالا نگه داشتن شلوار بپوشید. برای اهداف کاربردی، قرار دادن و بستن کمربند خوب بسیار ساده است.

1. پاهایتان را به سمت کمر بکشید، کمربند شما به بهترین وجه در موقعیت مورد نظر خود که معمولاً درست زیر خط کمر طبیعی شما قرار دارد، قرار می گیرد.