کفش کالج فرزین در طرح پنجه ای طراحی شد

چرا کفش های متفاوت می پوشید؟ همانطور که achaian thebest می نویسد، امروز در چهل و پنجمین دبستان پاتراس با این سوال شروع شد و دانش آموزان کلاس های پنجم و ششم با پوشیدن دو کفش متفاوت و جوراب متفاوت موافقت کردند.

این ایده ای است که به دریافت پیام “ما به دیگران احترام می گذاریم و حقوق آنها را به عنوان یک کل به رسمیت می شناسیم” کمک زیادی می کند.

این اقدام به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت که در سوم دسامبر جشن گرفته می شود، انجام شد.

کفش
دانش‌آموزان کوچک‌تر از همکلاسی‌های بزرگ‌ترشان می‌پرسیدند چرا کفش‌های متفاوت می‌پوشند و آنها شجاعانه پاسخ‌های متفاوتی می‌دهند.

“چون آنها را دوست دارم، چون حق دارم به مدرسه بیایم، با وجود اینکه متفاوت هستم، چرا نباید آنها را بپوشم؟، چون خوب است… زیرا من این حق را دارم که خودم را آنطور که بهترین احساس می کنم معرفی کنم. بدون اینکه از خودم خجالت بکشم!!”

بقراط، پدر علم پزشکی گفته است: “بهترین کفش کالج فرزین کمبود کفش است.” این ایده مطمئناً الهام بخش طراحان نیز شده است، زیرا آنها برای نزدیک شدن به طبیعت، به اصطلاح کفش های پنجه را ایجاد کردند.

اگر به این کفش های مشخصه علاقه مند هستید، این مقاله را بخوانید تا در مورد آنها بیشتر بدانید. چه کسی می داند، شاید این کفش های عجیب انتخاب بسیار خوبی برای شما باشند؟

پنج انگشت یکی از آن کفش هایی است که یا عاشق آن هستید یا از آن متنفر هستید.

اگرچه آنها بحث برانگیز هستند، اما تا حدی به لطف ظاهر غیر متعارف آنها، آنها هنوز هم طرفداران زیادی دارند. ببینید چه چیزی باعث می شود آنها را بپوشند.

کفش های پنجه ای به عنوان بازگشت به طبیعت
اولین برداشتی که FiveFingers ایجاد می کند معمولاً همیشه منفی است. مطمئناً اعتراف خواهید کرد که پاهای شخصی که آنها را می پوشد شبیه … پاهای یتی است.

البته من این را به طنز می نویسم، اما زیبایی کفش های FiveFingers بسیار خاص است و قطعا برای همه جذاب نخواهد بود. با داشتن آنها روی پای خود، باید نگاه های کنجکاو رهگذران را در نظر بگیرید.

با وجود این، کفش اصلی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. پدیده آنها چیست؟