کفش عمده در چین روی میز نماد مرگ است

با این حال، اجازه ندهید شعله واقعاً کفش عمده در چین را لمس کند و فندک را طوری حرکت دهید که انگار در حال رنگ‌آمیزی هستید. پس از اینکه لاک به طور یکنواخت ذوب شد، بگذارید تا خشک شود.
آخرین لایه پولیش را بمالید، سپس کفش را با یک پارچه نرم صاف کنید تا درخشش خوبی شبیه آینه داشته باشد.

نکات سلامتی: حتما دیده اید که در شبکه های اجتماعی بحثی در مورد پابرهنه دویدن مطرح شده است، برخی از مردم به آن طبیعی ترین روش دویدن را می گویند. اما همه برای آن مناسب نیستند. در جایی از ادعاهای مطرح شده در مورد دویدن با پای برهنه، می توان آن را به عنوان بهترین چیز تا به حال توصیف کرد، حتی برخی می توانند بگویند که من آن را امتحان کردم و اکنون دردی وحشتناک دارم.

بنابراین، اگر از روتین دویدن معمولی خود به دویدن با پای برهنه تغییر دهید، این تحقیق چه چیزی را پیشنهاد می‌کند و چرا به نظر می‌رسد این روش برای برخی افراد موثر است و برای برخی دیگر نه؟

مقاله ای که در Medicine and Science in Sports and Exercise منتشر شد، روش جدیدی را برای دویدن با پای برهنه به جای پوشیدن کفش های سنتی آزمایش کرد و بررسی کرد که چرا برخی از دوندگان نمی توانند پابرهنه دویدن را تحمل کنند. محققان دو ویژگی کلیدی دوندگانی را که نتوانستند با پای برهنه اجرا کنند، شناسایی کردند.

آنچه محققان انجام دادند و آنچه که آنها یافتند

به گفته محققان، ما 76 دونده را که دویدن با پای برهنه را در 20 هفتگی شروع کردند و کسانی که از کفش های سبک وزن در مرحله میانی بین دویدن با کفش های سنتی و دویدن با پای برهنه استفاده کردند، مورد مطالعه قرار دادیم.

در چهار هفته اول، دوندگان با کفش های سنتی می دویدند. برای چهار هفته بعد، او زمان خود را در کفش های سبک وزن به میزان 20 درصد از کل حجم دویدن خود در هر هفته افزایش داد.

او پس از دویدن تمام وقت با کفش های سبک برای چهار هفته آینده، چهار هفته بعدی را به تدریج سپری کرد تا زمان دویدن با پای برهنه خود را بیش از 20 درصد در هفته افزایش دهد. سرانجام چهار هفته بعد با پای برهنه دوید.