کشف شکلات تافی میوه ای در کره ماه

شکلات برای صبحانه ممکن است “مزایای غیرمنتظره” داشته باشد. شکلات تافی میوه ای اول صبح ممکن است فواید غیرمنتظره ای داشته باشد.
رسیدن به یک تکه شکلات شیری در اول صبح ممکن است تصور همه از تغذیه سالم نباشد. اما یک مطالعه از ایالات متحده نشان داده است که ممکن است آنقدرها هم بد نباشد.

محققان می گویند خوردن شکلات برای صبحانه می تواند “مزایای غیرمنتظره” داشته باشد زیرا به شما در سوزاندن چربی بدن کمک می کند.

ایده این است که شکلات متابولیسم شما را تقویت می کند و باعث می شود چربی بسوزانید و همچنین سطح قند خون را در طول روز کاهش دهید.

دانشمندان در بوستون، ماساچوست، 100 گرم شکلات شیری به 19 زن یائسه در یک ساعت پس از بیدار شدن و یک ساعت قبل از خواب دادند.

این کارآزمایی به صورت تصادفی و کنترل شده انجام شد و محققان سپس افزایش وزن و سایر اقدامات را با افرادی که شکلات مصرف نمی کردند مقایسه کردند.

شکلات

یافته ها نشان داد:

مصرف شکلات در صبح یا شب منجر به افزایش وزن نشد.
خوردن شکلات در صبح یا عصر می تواند بر گرسنگی و اشتها، ترکیب میکروبیوتا، خواب و موارد دیگر تأثیر بگذارد.
مصرف زیاد شکلات در ساعات صبح می تواند به چربی سوزی و کاهش سطح گلوکز خون کمک کند.
شکلات عصر/شب متابولیسم استراحت و ورزش صبح بعد را تغییر داد.
کرامپت و شکلات تخته ای روی پس زمینه رنگارنگ
شکلات: این چیزی است که برای صبحانه است (گتی)
فرانک ال شیر، عصب شناس در بخش خواب و اختلالات شبانه روزی، بخش پزشکی و نورولوژی، گفت: یافته های ما نشان می دهد که نه تنها “چه چیزی” بلکه “زمانی” که می خوریم نیز می تواند بر مکانیسم های فیزیولوژیکی درگیر در تنظیم وزن بدن تأثیر بگذارد. در بیمارستان بریگهام و زنان.

مارتا گارولت، دانشمند مدعو همچنین در بیمارستان بریگام و زنان افزود: داوطلبان ما علیرغم افزایش کالری دریافتی وزن اضافه نکردند.

“نتایج ما نشان می دهد که شکلات مصرف انرژی را به طور آزاد کاهش می دهد، مطابق با کاهش مشاهده شده در گرسنگی، اشتها و میل به شیرینی که در مطالعات قبلی نشان داده شده است.”

دلیل اینکه شکلات می تواند واقعا مفید باشد به دلیل مواد شیمیایی مفیدی به نام فلاوانول است که به طور طبیعی در کاکائو یافت می شود و اکسیداسیون چربی را افزایش می دهد.

با این حال، مطالعه به زنان یائسه محدود شد. بنابراین، جای تعجب نیست، مطالعات بیشتری باید بر روی مردان و زنان جوان‌تر انجام شود تا تأیید شود که این امر جهانی است.

تا آن زمان، ما به آرامی صبحانه ای را با ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات بدون قند و چربی اضافی پیشنهاد می کنیم.

بیشتر: McVitie’s دونات های پرتقالی شکلاتی Jaffa Cake را عرضه می کند
بیشتر: Cadbury کیت را برای ساخت قطار شکلاتی خود از Oreos منتشر می کند