کاشی و سرامیک حافظ شیراز که در پدیده نادری را در صحرای اصفهان رقم زد

هنگام بلند کردن یا جابجایی هر نوع اثاثیه یا شیء سنگین، مراقبت از کفپوش، جایی که خطر آسیب زیاد است، مهم است.

بنابراین هنگام انجام هر گونه بازسازی یا ارتقاء مبلمان خود، مراقبت بیشتر ضروری است. می توانید از محافظ کف برای جلوگیری از لک استفاده کنید و سایش و پارگی کف را کاهش دهید.

جدا از کاشی و سرامیک حافظ شیراز و چینی، انواع کفپوش ها مانند کفپوش لمینت، چوبی، وینیل، شیشه، سنگ طبیعی، کفپوش بتنی وجود دارد که نیاز به نگهداری و نگهداری متفاوتی دارد.

اقدامات ایمنی_راهنمای شما برای محافظت از کف موقت در حین ساخت و ساز-8_sebring-design-build

5. انتخاب کفپوش مناسب

انتخاب کفپوش مناسب بسته به نوع کاربری بسیار مهم است. هنگام استفاده از کاشی در مناطق پر تردد، مهم است که سطوح سخت یا کاشی هایی را انتخاب کنید که بدون نیاز به تعمیر و نگهداری باشند. انتخاب کفپوش مناسب کار شما را آسان می کند.

6. مراقبت ویژه برای نوع کفپوش خاص

هنگام تمیز کردن آن‌ها، از بایدها و نبایدهای آن مطمئن شوید. برخی از آنها مقاوم در برابر آب و ماندگاری طولانی هستند در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند.

کاشی و سرامیک بسته به نوع تولید و هدف از مخلوطی از انواع خاک رس با افزودن سایر مواد طبیعی به شرح زیر به دست می آید: مواد اولیه با فشار حدود 500 کیلوگرم بر سانتی متر مربع از قبل پرس می شوند. سپس بسته به نوع کاشی و سرامیک در دمای 1040 تا 1300 درجه سانتیگراد در کوره ها پخته می شوند.
مانند سایر محصولات سرامیکی، کاشی و سرامیک بادوام، آسان برای تمیز کردن، بهداشتی، نسوز است.
زمینه کاربرد کاشی و سرامیک بسیار گسترده است: کاشی و سرامیک برای دیوارها، کف، شومینه، استخرها، برای محافظت از نماها و ازاره ها، نصب کف های مرتفع، پوشش روسازی ها و غیره استفاده می شود.Bicottura یک کاشی سرامیکی میناکاری شده است که برای روکش کردن دیوارهای داخلی طراحی شده است.