پسته خندان قزوین سبب خون ریزی مغزی فوتبالیست معروف شد

پسته خوشمزه است و به قول گیلاس یکی به دیگری منتهی می شود.

برای وارد کردن روزانه به رژیم غذایی شما عالی هستند، آنها سرشار از خواص مفیدی هستند که به اشتها آورتر کردن آنها نه تنها برای کام، بلکه برای سلامتی به طور کلی کمک می کند.

به ویژه پسته خندان قزوین های آمریکایی که زیر آفتاب کالیفرنیا، آریزونا و نیومکزیکو کشت می شوند، با احترام به محیط زیست و حفاظت از کشاورزان، سرشار از انرژی، طعم و نشاط هستند.

پسته آمریکایی، همه خوبی های آفتاب کالیفرنیا
ایالات متحده در رتبه اول تولید جهانی پسته قرار دارد که به سرعت به نماد کالیفرنیا تبدیل شده است که 99 درصد آن را تحت کنترل و حمایت انجمن غیرانتفاعی پسته‌کاران آمریکایی (APG) تولید می‌کند.

سی سال پیش او نماینده پسته کاران در ایالات متحده آمریکا است، پیگیر تحقیق و ترویج این میوه های کوچک است.

امروزه به لطف کار آنها می توان گفت که بدون شک پسته غذایی است که هرگز نباید از برنامه غذایی همه ما غافل شود زیرا با توجه به فضیلت ها و خواص فراوانی که دارد فقط می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

پس بیایید افسانه های نادرستی که پیرامون این نوع میوه خشک وجود دارد را با 5 دلیل خوب که چرا باید پسته را به برنامه روزانه خود وارد کنیم، از بین ببریم .

پسته آمریکایی: تقویت کننده انرژی
معمولاً تصور می شود که میوه خشک یک غذای پرکالری و پرچرب است که باید از آن اجتناب کرد زیرا “بیش از حد قابل توجه” است.

در حقیقت، به خصوص در مورد پسته، کالری فراوان موجود در این غذاها منبع انرژی بی‌نظیری است که با مصرف به نسبت مناسب، انرژی لازم برای مواجهه با روز یا تمرین را افزایش می‌دهد.

مقدار توصیه شده 30 گرم در روز، حدود 49 پسته آمریکایی است که دوز مناسبی از فیبر (به طور متوسط ​​3 گرم)، پروتئین (6 گرم)، ویتامین های B6، B1 و نیاسین را برای بدن فراهم می کند که با هم به تغییر شکل کمک می کنند. قندها و چربی ها به انرژی تبدیل می شوند.