ملحفه یکبار مصرف مسافرتی که می تواند به حالت چادر مسافرتی در آید

یکی از دلایلی که بیمارستان ها به سمت کتانی قابل استفاده مجدد روی می آورند این است که برای محیط زیست بهتر است. کتانی یکبار مصرف زباله های زیادی ایجاد می کند.

تخمین زده می شود که هر سال تنها بیمارستان ها در ایالات متحده بیش از دو میلیون تن کتانی یکبار مصرف را دور می ریزند.

این ملحفه یکبار مصرف مسافرتی کتانی در محل های دفن زباله فضایی را اشغال می کند و ممکن است قرن ها طول بکشد تا تجزیه شود. از طرف دیگر کتانی قابل استفاده مجدد را می توان بارها و بارها شسته و استفاده کرد.

این بدان معناست که به طور کلی زباله کمتری وجود دارد. سرانجام، بسیاری از بیماران کتانی قابل استفاده مجدد را برای تخت بیمارستان خود ترجیح می دهند.

این به این دلیل است که می تواند راحت تر و ملایم تر باشد. کتانی یکبار مصرف اغلب از مواد خشن ساخته می شود که می تواند پوست را تحریک کند.

از طرف دیگر کتانی قابل استفاده مجدد معمولاً از مواد نرم تری ساخته می شوند. این می تواند تفاوت بزرگی برای بیمارانی ایجاد کند که در حال حاضر با درد و ناراحتی زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

تمیز نگه داشتن کتانی در بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی ضروری است. هنگام تمیز کردن ملحفه های آلوده، یک رژیم درمانی جامع مورد نیاز است.

برای تمیز کردن ملحفه های آلوده به دمای 65 درجه فارنهایت برای حداقل 10 دقیقه و 71 درجه فارنهایت برای حداقل 3 دقیقه نیاز است. OSHA دستورالعمل های خود را برای دست زدن به کتانی آلوده در مراکز مراقبت های بهداشتی در سال 2013 صادر کرد.

ملحفه های طبی علاوه بر ایجاد احساس آرامش بیشتر در بیماران، برای جلوگیری از انتشار میکروب ها از فردی به فرد دیگر ضروری هستند.

پس از تمیز کردن ملحفه های کثیف (مثلاً ملحفه، حوله و پرده)، از دستکش های لاستیکی قابل استفاده مجدد استفاده کنید. وجود کتانی کثیف روی بدن هرگز نباید مجاز باشد.