ماساژ تایلندی در کیش که به عزت نفس کمک می کند

زمان ریکاوری را بین تمرینات کاهش دهید
هر تمرینی در میزان آسیب رساندن و خستگی عضلات متفاوت است، بنابراین نحوه ماساژ دادن آنها متفاوت خواهد بود. ماساژ ورزشی بر اساس پاسخی است که بدن داده می‌شود، با استفاده از تکنیک‌های مختلف برای شل کردن عضلات ، رفع خستگی فعلی عضلانی، به بدن اجازه می‌دهد تا پس از ورزش کامل‌تر بهبود یابد و برنامه‌ریزی تمرینی و ورزشی را انعطاف‌پذیرتر کند.

بعد از ماساژ تایلندی در کیش به چه نکاتی توجه کنم؟ 4 نکته کلیدی باید مورد توجه قرار گیرد
بایدها و نبایدهای ماساژ بعد از تمرین – فواید ماساژ ورزشی

برخی از افراد دوست دارند بعد از ورزش دوش آب سرد بگیرند و نوشیدنی های سرد بنوشند ، اینها اقداماتی هستند که قبل از ماساژ باید از آنها پرهیز کرد . 4 نکته کلیدی که نیاز به توجه ویژه دارند، اجازه دهید PTFIT شما را به درک دقیق آنها ببرد.

1. حتما به شرایط جسمانی و سابقه پزشکی خاص مسلط باشید


تحمل درد هر کس متفاوت است و قدرت و زمان ماساژ نیز متفاوت خواهد بود.نکته دیگر شرایط و سابقه پزشکی خود بدن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، جراحی اخیر ، کوفتگی و زنان باردار است . به بدن آسیب نرساند.

موقعیت های فوق پدیده های طبیعی هستند که ممکن است بعد از ماساژ رخ دهند، به طور کلی، افرادی که هیکل سالم دارند بعد از ماساژ ورزشی احساس راحتی و انرژی خواهند داشت، در حالی که افراد با هیکل معمولی احساس خواب آلودگی و آرامش خواهند داشت، نیازی به افراط در آن نیست، نگران باشید.

برای درد عضلانی، یک مربی حرفه ای ماساژ ورزشی را پیدا کنید تا به آرامش عضلات و بهبود کارایی ورزش کمک کند
بسیاری از مردم فکر می کنند که درد بعد از تمرین به دلیل تجمع اسید لاکتیک است.

در واقع، بر اساس تحقیقات منتشر شده در مجله پزشکی و علوم ، تجمع اسید لاکتیک در ماهیچه ها علت درد است که یک تفسیر نادرست است.