لیمو خشک فله که خوراک همیشگی یک بچه 1 ساله است

در مورد اینکه آیا آب لیمو خشک فله به تنهایی می تواند کیفیت پوست را بهبود بخشد، جامعه دانشگاهی هنوز تصمیم روشنی در این مورد ندارند. اما اگر بدن و پوست فاقد رطوبت باشد، بدون شک باعث ایجاد چین و چروک می شود.

5. بهبود بوی بد دهان
آیا تا به حال سعی کرده اید برای از بین بردن بوی تند سیر یا مواد دیگر، لیمو را روی دستان خود بمالید؟ همین اصل برای بهبود بوی بد دهان نیز صدق می کند. لیمو می تواند بوی دهان ناشی از خوردن سیر، پیاز یا ماهی تازه را بهبود بخشد.

نوشیدن آب لیمو بعد از غذا یا هنگام بیدار شدن در صبح برای بهبود بوی بد دهان توصیه می شود. لیمو همچنین ترشح بزاق را تحریک می کند و رشد باکتری های دهان ناشی از خشکی دهان و زبان را بهبود می بخشد.

6. از سنگ کلیه اجتناب کنید
اسید سیتریک موجود در لیمو می تواند به جلوگیری از سنگ کلیه کمک کند.

اسید سیتریک اسیدیته ادرار را کاهش می دهد و سنگ ها را تجزیه می کند. نه تنها اسید سیتریک کمک می کند، بلکه نوشیدن آب لیمو به بدن اجازه می دهد تا آب کافی برای دفع سنگ ها را داشته باشد.

خیلی ها لیموناد نوشیده اند و طرز تهیه آن ساده است، فقط باید یک لیموترش تازه تهیه کنید، آن را بشویید، ورقه های نازک ببرید، در فنجان چای بریزید، آب جوش را داخل آن بریزید و بنوشید.

اگر فکر می کنید خیلی ترش است، مقداری عسل اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید تا بنوشید. سردبیر یادآور می شود که نوشیدن آب لیمو فواید زیادی به خصوص برای خانم ها دارد.

توصیه می شود زنانی که دوست ندارند در روزهای هفته آب جوشیده بنوشند، به جای آب لیمو بنوشند. بیایید نگاهی به فواید نوشیدن آب لیمو برای خانم ها بیندازیم تا به شما کمک کنیم تاثیر خوب خود را افزایش دهید و عادت خوب نوشیدن هر روزه آن را ایجاد کنید.