لباس زنانه در تولیدی تهران سبب قتل های سریالی بیشماری شد

لباس های خود را زیاد نشویید
“عمر” لباس ها مخصوصا در لباس زنانه در تولیدی تهران اساساً با تعداد شستشو سنجیده می شود. هنگام عصر، هنگام تعویض لباس، از ریختن بی رویه همه چیز در سبد لباس های کثیف خودداری کنید، اما هر لباس را بررسی کنید و مشخص کنید کدام لباس باید شسته شود، کدام یک را می توان دوباره پوشید، و به سادگی می توان آن را آویزان کرد تا کمی هوا بخورد.

به شستن صحیح لباس عادت کنید و سعی کنید به جای تا کردن و گذاشتن آنها در کشو، آنها را در کمد آویزان کنید. استفاده از خشک کن را به حداقل برسانید و در صورت امکان فوراً لکه ها را درمان کنید.

لبه های شلوارتان را فورا کوتاه کنید، قبل از اینکه در حین راه رفتن زیر کفش هایتان خراب شوند. خلاصه با لباست خوب رفتار کن :-)!

هنگام خرید، همیشه قوانین طلایی را در نظر داشته باشید: به عنوان مثال ، لباس مورد نظر با حداقل سه لباس دیگر در کمد لباس مطابقت دارد. یا اینکه 70 درصد لباس هایی که دارید برای پوشیدن روزمره مناسب است. و وقتی چیزی را می بینید که دوست دارید، عادت کنید که هرگز فوراً آن را نخرید، اما حداقل چند روز به آن فکر کنید!

بسیاری از لباس‌ها را می‌توان به لطف دستان ماهر یک خیاط بازیابی کرد: تعمیر مطمئناً هزینه کمتری نسبت به خرید لباس جدید برای شما خواهد داشت، درست است؟ به عنوان مثال، اقلامی که به صورت ناگهانی خریداری کرده اید را می توان در جایی که گم شده بود تعمیر کرد، شلوار جین قدیمی را می توان در خط اصلاح کرد و غیره.

کفش های ناراحت کننده = پولی که به باد پرتاب می شود!

یک اشتباه معمولی برای یک زن این است که یک کفش ناراحت کننده یا حتی اندازه نامناسب بخرد، زیرا “این یک معامله است” یا به این دلیل که ما آن را بسیار دوست داریم. اما این یک عادت بد است که ما می توانیم بدون آن انجام دهیم.