لاکچری ترین تخت و کمد نوزاد در جهان همه را شگفت زده کرد

“تخت خواب یک تخت ساده است که فقط از یک تشک یا تشک و یک چارچوب بدون پا تشکیل شده است که مستقیماً روی زمین قرار می گیرد.” احترام و درک. آنها می توانند یک تشک تخت ساده یا یک تشک بزرگتر باشند و همچنین قیمت تخت و کمد نوزاد در عبدل آباد  خیلی خوب و مناسب می باشد.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد اینکه تخت کف چیست و چگونه بفهمید برای فرزندتان مناسب است بدانید، و همچنین چند ایده برای خرید تختخواب طبقه ارائه شده است.

داستان پشت تخت های طبقه مونته سوری
در اوایل دهه 1900، ماریا مونته سوری، یک پزشک ایتالیایی، اصول آموزشی مونته سوری را توسعه داد که بر روی تجربه عملی، حرکت، انتخاب و نظم در محیط یادگیری تمرکز دارد.

Uzodike توضیح می دهد که مفهومی به نام “مونته سوری در خانه” به والدینی اشاره دارد که اصول مونته سوری را برای فرزندپروری خود به کار می گیرند. او می‌گوید: «این اغلب به نظر می‌رسد که با کودکان با احترام رفتار کنیم، استقلال آنها را تشویق کنیم، و خانه را با مراقبت و توجه برای حمایت از رشد فردی آنها آماده کنیم».

Uzodike می گوید: تخت کف یک بسط طبیعی این ایده ها است، زیرا از رشد استقلال کودک حمایت می کند و به آنها اجازه می دهد به طور مستقل به تختخواب بروند و از تخت خارج شوند.

اما در حالی که رویکرد مونته سوری ممکن است باعث افزایش محبوبیت تخت های کف شود، بسیاری از فرهنگ ها در سراسر جهان قبل از قرن بیستم از تخت های کف استفاده می کردند. به عنوان مثال، در ژاپن، مردم از قرن 10 بر روی تخت های کف به مدهای مختلف می خوابند.

 

  • منابع:
    1. parents