قرقاول پاکستانی + قیمت خرید فروش

قرقاول پاکستانی قیمت خرید و فروش بسیار ارزان و مناسبی در سایت نمایندگی ما داشته قرقاول ها زیستگاه‌های اصلی آنها در کشورهای یونان بلغارستان و آسیا بوده و حتی در بعضی از کشورهای اروپایی این پرندگان زیبا وجود دارند و نژاد قرقاول ها بسیار زیبا بوده و طول عمر زیادی دارند و رنگ بندی های جذاب و فوق العاده روشن و زیبا در میان بدن و پرهای آنها دیده شده که در واقع پرنده های باشکوه آنها را تبدیل می سازد و انسانها از این قرقاول های درجه یک پاکستانی بسیار راضی بوده آنها را در تعداد زیاد خریداری می‌کنند و به پرورش و رشد آنها می پردازند.

قرقاول پاکستانی + قیمت خرید فروش

قرقاول پاکستانی

قرقاول پاکستانی قرقاول پاکستانی یک قرقاول کوهستانی با جثه متوسط ​​است که در آن دوشکل جنسی مختلف است و در آن هر دو جنس تاج های باریک و بلند پس سری دارند. ناحیه بزرگی از پوست مداری قرمز رنگ وجود دارد و پرهای آن عموماً خاکستری تا پف‌آلود، با نوارهای سیاه و لکه‌دار است، و دم بسیار مدرج نیز به شدت با پر ، سیاه و قهوه‌ای پوشیده شده است. بال گرد است و دهمین بال اولیه کوتاهتر از بال اول و ششمین بلندترین بال است. دم از 18 رکتیس تشکیل شده است که طول جفت مرکزی آن پنج برابر بیرونی ترین جفت است. پوست اندازی دم فازیانین (مرکزی) است. تارسوس نسبتاً بلند است و در نر خاردار است. یک گونه واحد شناخته شده است.

فصل تولید مثل و لانه سازی

فصل تولید مثل ظاهراً از اواخر آوریل تا اوایل ژوئن ادامه می یابد و لانه سازی در ارتفاعات پایین تر است.

اغلب از اواخر ماه آوریل شروع می شود و برخی از پرندگان در اواخر ژوئن در بالاترین ارتفاعات قرار دارند. اندازه های کلاچ نسبتاً بزرگ هستند و ظاهراً 9 تا 10 اندازه معمولی است، اما گاهی اوقات 13 یا 14 از لانه های موجود در طبیعت گزارش شده است.

لانه ها معمولاً در پای یک تخته سنگ در دامنه های شیب دار پوشیده از جنگل های باز بلوط یا کاج قرار دارند و معمولاً به خوبی در علف ها، بوته ها یا در زمین های بسیار شکسته پنهان می شوند. برخی از لانه‌ها در پای صخره‌های تقریباً عمودی و در مکان‌های نسبتاً غیرقابل دسترس یافت شده‌اند.

در اسارت، پرندگان از 9 تا 12 تخم و در یک فصل از 15 تا 25 تخم می گذارند (دلاکور 1977). دوره کمون 26 روز است.

قرقاول پاکستانی تهران

قرقاول پاکستانی تهران قرقاول پاکستانی که جنس آن نر بوده در واقع رنگ آن سبز تیره بوده و در بعضی از قسمت ها می توانید آنها را پیدا کنید و قرقاول های ماده پاکستانی بیشتر به رنگ‌های خاکی دیده شده اند و قرقاول بر روی بسیاری از منطقه های زمینی لانه خود را ساخته و در واقع قرقاول ماده تخم ها را گرم کرده و مسئول نگهداری آنها می باشد و به خاطر همین هم خلقت آنها به رنگ خاکی صورت گرفته تا دشمن نتواند آنها را شناسایی کند و تخم آن ها را از بین ببرد.

اگر بخواهیم از مشخصات قرقاول پاکستانی به شما بگوییم باید بگوییم که جثه آنها در واقع بسیار بزرگ بوده و آنها در سنین ۸ ماهگی به نهایت سن بلوغ خود رسیده اند و در چهار ماهگی که آنها شروع به تولید مس و تخمگذاری خواهند کرد ممکن است ۸۰ تا ۱۲۰ عدد تخم را هم گذاشته و این مدت که جوجه های قرقاول از تخم در بیاید به طور کامل ۲۵ روز بوده و میتوانید آنها را به قیمت های مناسب خرید و فروش کنید که پرورش راحت و آسانی دارند برای پرورش دادن آنها باید نکته های زیادی را بدانید تا با اصول و استانداردها قرقاول پاکستانی را بزرگ کرده و تجارت خوبی را داشته باشید.

قرقاول پاکستانی تهران با تخفیف های ویژه و با قیمت های استثنایی در معرض فروش برای همگان قرار گرفته قرقاول های بی همتا و بی رقیبی بوده که در بازار در تعداد زیاد فراهم شده هر تعداد از آنها را که بخواهید می توانید سفارش بدهید در کمترین زمان ممکن از طریق اینترنت سفارش آنها انجام شده و ارسال آن ها برای شما صورت می‌گیرد قرقاول هایی هستند که کاملاً سالم و بدون بیماری می باشند و واکسن های آنها از سنین کودکی تا بلوغ به طور کامل زده شده و سلامتی آنها تضمین شده می باشد و تلفات کمی را برای پرورش دهندگان خود در کشورمان ایران داشته اند.

قرقاول پاکستانی سبز

قرقاول پاکستانی سبز برای پرورش دادن قرقاول پاکستانی زیبای سبز رنگ باید تجارب زیادی را به دست آورید و آنها مانند پرنده های دیگر نیستند باید حتماً برای بزرگ کردن آنها راه ها و روش های مورد نظر را دانسته و اگر اطلاعات خود را در مورد قرقاول سبز رنگ پاکستانی و نحوه پرورش دادن و بزرگ کردن آنها بالا ببرید درآمد های فوق العاده زیادی نصیب شما می شود که بسیار عالی بوده و در واقع از این راه می‌توانید تجارت و صادرات قرقاول را هم آغاز کنید و به پرورش بزرگ و گسترده آنها بپردازید.

قرقاول پاکستانی ماده

قرقاول پاکستانی ماده قرقاول پاکستانی ماده درآمد و سود بیشتری برای پرورش دهندگان این پرنده داشته است. چون آنها می توانند تخم گذار بوده و جوجه های زیادی را برای شما به عمل آورند و به فروش جوجه ها در بازار در کشورهای خارجی هم مشغول شوید و افراد زیادی به خاطر درآمدهای زیاد به خرید قرقاول ماده و نر پرداخته و پرورش آنها را در سالن های خود شروع می کنند هدف پرورشی آنها درآمد های بیشتر و فوق العاده زیاد بوده است.

قرقاول های مختلفی در بازار با رنگ های متفاوت وجود دارند که بعضی از آنها آمریکایی و بعضی ها ایرانی و مدل های پاکستانی سر طلایی و سبز رنگ موجود بوده قرقاول های فوق العاده که در جنس های ماده و نر رنگ پر و همچنین جثه آن ها با همدیگر فرق می کند برای غذا رسانی به این پرنده ها باید غذاهای فوق العاده تازه و زنده مثل ملخ و عنکبوت و یا کرم یا جیرجیرک و میوه به آنها بدهید تا رشد بهتری داشته باشند تخم گذاری آنها با تغذیه بهتر می‌تواند افزایش پیدا کند قرقاول های ماده پاکستانی گوشتی بوده و تا گوشت آنها هم بسیار خوشمزه می باشد و برای وزن گیری باید بهترین غذاها را به آنها بدهید تا از این راه بتوانید درآمد خوبی داشته باشید.