قرقاول آمریکایی طلایی سفید قرمز

قرقاول آمریکایی طلایی، تاجی زرد رنگ دارد که تا دم آن این رنگ کشیده شده است. این قرقاول در جنگل ها و کوهستان های آمریکا زیست می کند و در ترکیه و شرق اروپا هم به صورت پراکنده دیده می شود، اما در ایران نیز از این نژاد پرورش داده می شود. اگر به دوره زیست قرقاول آمریکایی دقت داشته باشید در طی 8 ماه جوجه قرقاول ها به بلوغ می رسند. اما قرقاول های سفید قرمز رنگ آمریکایی که به رنگ طوسی هستند به قرقاول سیلور معروفند که هوش زیاد و جثه بزرگی دارند.

قرقاول آمریکایی طلایی سفید قرمز

خرید قرقاول آمریکایی

خرید قرقاول آمریکایی  برای خرید قرقاول آمریکایی لازم نیست راهی کشور آمریکا و یا مراکز مختلف در کشور شوید و قیمت های مختلف این قرقاول ها را بپرسید، لازم است کمی در وب سایت های اینترنتی که عرضه قروقال آمریکایی دارند جستجو کنید و شرایط عرضه قرقاول را از آنها بپرسید. مثل خرید های معمولی که از وب سایت های اینترنتی دارید می توانید برای خرید نهایی قرقاول آمریکایی هم از همین جا اقدام کنید. ولی طول دوره جوجه کشی قرقاول ها را در نظر داشته باشید و حتما توجه به اندازه، وزن، بیماری، کیفیت پرورش و مکان نگهداری قرقاول های آمریکایی، از مسائل مهم در خرید این حیوان به شمار می رود. بهتر است قبل از خرید قرقاول های آمریکایی با توجه به خواسته خود که قرقاول چند روزه باشد خرید داشته باشید. می توانید به صورت کاملا حضوری و عمده این قرقاول ها را از مرکز پرورش آنها را تهیه کنید. قیمت تکی آنها با قیمت عمده قرقاول ها فرق می کند. اما تصمیم با شما که چه نژادی و به چه تعداد از قرقاول ها را خریداری می کنید.

بنابراین اگر به اطلاعات اضافی در این زمینه نیاز دارید با مراکز عرضه تماس بگیرید تا شما را در خریدتان راهنمایی کنند. اما در هنگام خرید به نکاتی چون فصل تخم گذاری قرقاول ها و تعداد دفعات تخم گذاری آنها اشاره داشته باشید، سپس اقدام به خرید نمایید. در زمان خرید سوالاتی چون نحوه تغذیه قرقاول ها و نوع مکمل هایی که در حین نگهداری از آنها لازم است را بپرسید تا مشکلات بعد از خرید، در زمان پرورش جوجه های قرقاول برای شما پیش نیاید.

اگر قیمت ارزان می خواهید بهتر است جوجه های یک روزه خریداری کنید، شاید پرورش آن سخت باشد اما هزینه پرداختی شما کم خواهد شد. کمترین قیمت مربوط به بچه قرقاول های آمریکایی است که در زمان خرید از محل تخم گذاری آنها خریداری شده باشند. اما شما در زمان خرید به تعداد تخم هایی که هر نژاد از قرقاول ها در طول سال می گذارند هم دقت داشته باشید.

توجه کنید که گردن قرقاول های آمریکایی تا حدودی سفید رنگی است، قرقاول ها بعد از یک سال به بلوغ می رسند و کار شما را در توزیع قرقاول جلو می اندازند. اما پرورش دهندگان در زمان عرضه به مکان بهداشتی خود که محیط سر بسته ای است اشاره می کنند. آنها دما، نور، رطوبت و تهویه هوا مناسبی را در پرورش قرقاول های خود استفاده می کنند. بنابراین در صورتی که محیط پرورش قرقاول این گونه بود خرید کنید تا سلامت حیوان تضمین شده باشد.

اگر حرفه شما پرورش و توزیع قرقاول است برای خریدهای مجدد نیازی به مراجعه به مراکز خرید و یا پرورش قرقاول ها ندارید، با یک تماس تلفنی مجددا درخواست خرید دهید. مقرون به صرفه ترین خرید قرقاول های آمریکایی، تماس تلفنی است که هزینه های شما کاهش می دهد. اما اگر می خواهید قرقاول ها تخم های درشتی بگذارند باید شرایط نگهداری از آنها را مدنظر داشته باشید و خواسته خود را با پرورش دهندگان در میان بگذازید.

قرقاول آمریکایی رشت

قرقاول آمریکایی رشت قرقاول رشت یکی از زیباترین پرندگان وحشی است که در نقاط مختلف کشور زیست می کند. گوشتی خوشمزه و فوق العاده ای دارد و هزینه نگهداری آن هم ناچیز است. در واقع یکی از سود آورترین مشاغل خانگی است که زنان روستایی می توانند از رشد و پرورش آن کسب درآمد نمایند، شاید ناچیز اما بسیار مفید خواهد بود. مهمترین مزیت پرورش قرقاول های آمریکایی، دادن خوراک یکباره به قرقاول در طول مدت زمان معین می باشد، چرا که خودش به خوبی غذا خوردنش را مدیریت می کند.

از خوبی های قرقاول رشت می توان به درآمد میلیونی پرورش آن اشاره داشت، بهتر است یک سوله تهیه کنید و پرورش را آغاز کنید. از هر قرقاول در فصل بهار ۷۰ تخم بگیرید و هر عدد را با قیمت بسیار خوبی به فروش برسانید. بعد از تخم گذاری قرقاول‌ های مولد را هم از طریق کشتار آنها به فروش برسانید. در آمد فروش تخم قرقاول بسیار بیشتر و به صرفه تر از فروش گوشت این حیوان خواهد بود.

چون قرقاول ها بدن مقاومی دارند در برابر سرما و گرما نیازی به تغییر مکان زندگی آنها خیلی احساس نمی شود، به همین دلیل شما برای پرورش آنها نیاز به سالن با تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آنچنانی نخواهید داشت، که خود نشان دهنده کاهش هزینه های مصرفی در نگهداری قرقاول ها می باشد. قرقاول را می‌توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی در محوطه‌ای که به وسیله تور محصور شده است نگهداری کرد، فقط سقف محوطه را بپوشانید تا پرواز نکند.

توجه داشته باشید که قرقاول یک پرنده بی سر و صداست و به راحتی در منزل هم می توانید آن را پرورش و یا نگهداری کنید. وجه متمایز قرقاول آمریکای رشت با دیگر قرقاول ها در شکل ظاهری آن است که صورتی قرمز و تیره دارد که با دیگر قرقاول ها متفاوت می باشد. قرقاول آمریکایی رشت در رنگ های مختلف و نژادهای گوناگونی پرورش داده می شوند. جنس نر طلایی آنها خط های قرمز رنگ بر روی نوک شان دارند و گلو، سینه و دو طرف گردن آنها هم به رنگ قهوه ای مایل به زرد می باشد.

ممکن است این سوال برای پرورش دهندگان پیش بیاید که موقعیت جغرافیایی چه تاثیری در میزان تولید مثل قروقال های آمریکایی می گذارد، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر چقدر قرقاول ها در مناطق مرتفع تری زندگی کنند میزان جوجه آوری پایین تری خواهند داشت، چرا که کمبود گرما و اکسیژن کافی موجب تاخیر در روزهای جوجه کشی می شود، در اصل گرما از موضوعات بسیار مهم است که باید در زمان تخم گذاری قرقاول ماده به آن توجه داشت.

اما در جوجه کشی های صنعتی، جوجه کشی توسط دستگاه انجام می شود، که به طور طبیعی قرقاول ها بایستی به مدت ۲۶روز روی تخم های خود بخوابند تا به جوجه تبدیل شوند. اما در طول دوره باید تغذیه قرقاول باید مناسب باشد. بهترین بستر ماسه های نرم کنار ساحل است که قرقاول ها می توانند تخم های خود را در لابه لای ماسه ها قرار دهند. اما اگر به طور صنعتی در جوجه کشی قرقاول فعالیت می کنید یک محیط ۸ الی ۱۲ متری برای پرورش و کار شما کفایت می کند.

قرقاول آمریکایی قرمز

قرقاول آمریکایی قرمز قرقاول های قرمز به قرقاول های خونی معروف هستند. ترکیبی از رنگ خاکستری و قرمز که در لابه لای پرهای قرقاول پخش شده است. حیوانی که غذایش را نوکش جمع می کند و از چنگال هایش برای جمع آوری غذا استفاده می کند. گونه های مختلف قرقاول های قرمز از گیاه گلسنگ تغذیه می کند. اما دیده شده که از غذاهای سبز هم به عنوان تغذیه قرقاول های خونی استفاده می شود. شکلی قرمز و بدنی بیضی و کشیده دارند.

ساختار ظاهری قرقاول قرمز آمریکایی، دم قرمز و تاج کوچک روی سرش است که کوچک می باشد. صورت، سینه و دم آن قرمز رنگ بوده، که دلیل اصل نامگذاری قرقاول به قرقاول های قرمز می باشد. از نظر شکل تخم این قرقاول ها تخم بیضی شکل داشته و به رنگ سفید مایل به زرد می باشند که خال هایی قهوه ای و یا صورتی و گاهی هم خال های قرمز کم رنگ دیده می شوند که معمولا با رنگ پرهایشان یکسان است.

گونه های مختلف قرقاول های آمریکایی دارای 12 زیرگونه می باشند هر یک به گونه ای خاص محافظت و پرورش داده می شوند. بسته به نوع فصل سال این حیوان در حال حرکت می باشد. معمولا این حیوان در تابستان حرکت کرده و به سمت ارتفاعات می رود و در طول فصل پائیز و زمستان به ارتفاعات پایین تر می آید. آن هم به خاطر گرما و سرمای محیط پرورشش می باشد.

بیشتر قرقاول های قرمز دم دراز و گردنی تقریبا دراز دارند، و در هنگام راه رفتن با گردن برافراشته راه می روند. بسیار پرسرعت می باشند و در ارتفاعات قادر به پرواز کردن می باشند. اما وزن آنها تقریبا 4 کیلوگرم است که وزن ماده ی آنها با وزن نر قرقاول ها با هم متفاوت است. فقط از نظر قدی جنس نر کمی بلندتر می باشد. اما مکان زندگی آنها جاهایی است که گیاهان مخروطی و مناطق نیمه خشک باشد.

اما عجیب این است که رنگ نر و ماده قرقاول های قرمز رنگ آمریکایی متفاوت است ماده ها قهوه ای رنگ و نرها خاکستری نقره ای می باشند. تخم های قرقاول ها همیشه به یک اندازه نیست بلکه با هم متفاوت می باشند. پرورش دهندگان نژاد خونی قرقاول ها درباره جوجه کشی این حیوان می گویند درست 27 روز طول می کشد که یک تخم قرقاول به جوجه تبدیل شود. که در طول این دوره جنس نر قرقاول از تخم ها محافظت می کند.

اندازه قرقاول ماده قرمز آمریکایی چیزی در حدود ۵۰ تا ۶۵ سانتی متر است که از این مقدار ۲۰ سانتی متر آن به دم قرقاول مربوط می شود که دم تقریبا طولانی خواهد بود. اما میانگین وزن بدن این قرقاول کمتر از ۱ کیلوگرم است. از طرفی دیگر، قرقاول های نر بزرگتر از جنس ماده می باشند و ابعاد آنها چیزی در حدود۶۰ تا ۹۰ سانتی متر می باشد که بیش از ۳۵ تا ۵۰ سانتی متری آن مربوط به دم قرقاول می باشد و متوسط​​ وزن جنس نر در حدود ۱.۲ کیلوگرم می باشد.

قرقاول آمریکایی جوجه

قرقاول آمریکایی جوجه جوجه قرقاول آمریکایی بعد از 24 روز از تخم بیرون می آیند. بیش از 50 درصد تخم های قرقاول به جوجه تبدیل می شوند. جوجه هایی که علاوه بر زیبایی بعد از بزرگ شدن به عنوان گوشت مغذی مصرف می شوند. بهتر است برای نگهداری تخم ها آنها را در شرایط مرطوب و خنک و در دمای 16-14 و با رطوبت 75-73درصد است استفاده کنید. اما اگر تخم ها را بیشتر از 6-5 روز جایی نگه می دارید لازم است روزی 2-1 آنها را چرخاند.

یکی از مزیت های مهم در پرورش جوجه قرقاول ها، مقاوم بودن بدن آنهاست که 100 درصد جوجه هایی که از تخم بیرون می آیند زنده می مانند که این امر کمک بزرگی به پرورش دهنده قرقاول می کند که از نظر اقتصادی خیلی به صرفه می باشد. با وجود اینکه مقاومت بدنی بالایی دارند، دارای گوشتی لذیذی در بین دیگر پرندگان هم می باشند. در واقع جوجه قرقاول های آمریکایی حیوانی زیبا با پرهای رنگی و رنگارنگ به مانند طاووس است که بسیار زیبا می باشند.

دمی طاووس گونه دارند و تنی مانند اردک که با پرهای پرچرب به نمایش گذاشته می شوند. دو پای تقریبا کوتاه بی زانو دارند، و گردنی کوتاه که وقتی به پرواز در می آید مانند عقابی که در آسمان هستند که پر می کشند. تمام رنگ های جعبه نقاشی را با خود یدک می کشند. بال هایش اندکی عریض است. اما چون هر قرقاول ویژگی مخصوص به خودش را دارد باید اطلاعات مربوط به نژاد جوجه قرقاول آمریکایی را به طور خاص جستجو کنید.

جوجه های قرقاول آمریکایی هم مانند جوجه مرغ ها هستند خیلی از نظر ظاهری با جوجه های مرغ تفاوت ندارند. از نظر وزنی 100 گرم می باشند و در بسته های 5000 گرمی به فروش می رسند. اما گوشت آن بهترین خوراک به همراه عسل می باشد. اما شرایط نگهداری آنها با حساسیت بیشتری همراه است. بهتر است فضای گرمتری برای رشد قرقاول ها در نظر گرفته شود.

قرقاول هایی که طلایی رنگ هستند تا زمان رسیدن جوجه ها به ۳ ماهگی، جنس نر آنها محافظ خوبی برای جوجه ها می باشد. بیشتر جوجه ها دارای نشانه های رنگی هستند در پشت و پایه دم آنها تاجی طلایی دارند. رنگ چشم آنها به زرد بسیار کم رنگ تغییر می کند. جوجه های نر قرقاول خارهای قابل توجه تری نسبت به خارهای جنس ماده دارند و واتل های صورت آنها بزرگتر است.

جوجه قرقاول ها را با دان مرغ و پلیت پرورش دهید، هر چند که برخی از افراد برای کاهش هزینه و افزایش قدرت بدنی قرقاول های خود از علوفه ها و سبزیجات در جیره غذایی قرقاول ها استفاده می کنند.