فلفل دلمه خشک که به عنوان آجیل در شب یلدا مصرف می شود

فلفل دلمه ای گیاهی است که از خانواده بادمجان و فلفل دلمه خشک است و با پرورش فلفل دلمه ای متولد شده است. شاید به همین دلیل در انگلیسی به آن فلفل سبز یا به سادگی فلفل می گویند. فلفل ژاپنی از کلمه فرانسوی piment گرفته شده است.
فلفل‌هایی که در ژاپن فروخته می‌شوند، نوع هیسپانیا هستند که در اوایل دوره میجی از ایالات متحده آورده شده‌اند و از انواع فلفل قرمز هستند.
همچنین رنگ سبز به این دلیل است که میوه در حالت نارس برداشت می شود و وقتی بالغ می شود قرمز یا زرد می شود.
در اصل یک نژاد پرورشی است و بسته به هدف، انواع مختلفی دارد زیرا بسته به درجه بلوغ طعم آن تغییر می کند. اینجا معرفیش میکنم


1-3 دقیقه
فلفل دلمه ای سبز
رایج ترین فلفل سبز، اندازه آن حدود 7 سانتی متر و به رنگ سبز است.
فلفل دلمه ای قرمز (فلفل دلمه ای رنگی)
وقتی فلفل سبز کاملاً رسید، تبدیل به فلفل قرمز می شود. در مقایسه با فلفل سبز، آنها شیرین تر، علف کمتری دارند و پوست نرم تری دارند. فلفل سبز در این ایالت گاهی اوقات فلفل سبز رنگی به عنوان نام محصول نمایش داده شده در سوپرمارکت ها نامیده می شود.
فلفل دلمه ای سبز و فلفل دلمه ای قرمز از نوع شیشی ولی Publica از نوع بل می باشد. نوع زنگوله تلخی کمتر و گوشت ضخیم تری نسبت به نوع شیشی دارد.
همچنین، فلفل قرمز رنگارنگ است زیرا کاملا رسیده است، اما Publica در اصل قرمز یا زرد است.

یادداشت
・فلفل سبز و فلفل قرمز فلفل سبز
را نه تنها به رنگ سبز، بلکه به رنگ قرمز نیز می توان یافت. در واقع تفاوت رنگ به دلیل تفاوت در تنوع نیست، بلکه فلفل سبزی که برداشت نشده باشد قرمز می شود. می توانید آن را فلفل کاملا رسیده بنامید. می توانید طعم شیرین تری نسبت به فلفل سبز داشته باشید.
کاشت را در خاک سولاناس تکرار نکنید.