صیفی جات میدان مرکزی تهران عامل اصلی کاهش آمار سرطان در تهران

مصرف بیشتر صیفی جات و میوه ها با کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی همراه است و به ازای هر وعده اضافی در روز میوه و سبزی، خطر ابتلا به این بیماری را به طور متوسط ​​4 درصد کاهش می‌دهد.

بزرگترین و طولانی ترین مطالعه تا به امروز، که به عنوان بخشی از مطالعه بهداشت پرستاران مستقر در هاروارد و مطالعه پیگیری متخصصان سلامت انجام شده است، تقریباً 110000 مرد و زن را شامل می شود که عادات بهداشتی و رژیم غذایی آنها به مدت 14 سال رعایت شده است.

هر چه میانگین مصرف روزانه صیفی جات میدان مرکزی تهران و میوه ها بیشتر باشد، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی کاهش می یابد.

در مقایسه با افرادی که در پایین ترین رده میوه و سبزیجات مصرف می کردند (کمتر از 1.5 وعده در روز)، کسانی که به طور متوسط ​​8 وعده یا بیشتر در روز مصرف می کردند، 30 درصد کمتر احتمال داشت که دچار حمله قلبی یا سکته مغزی شوند.

رژیم غذایی سرشار از صیفی جات و میوه ها می تواند فشار خون را کاهش دهد، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی را کاهش دهد، از برخی از انواع سرطان ها پیشگیری کند، خطر ابتلا به مشکلات چشمی و گوارشی را کاهش دهد و تأثیر مثبتی بر قند خون داشته باشد که می تواند به حفظ اشتها کمک کند. بررسی.

خوردن صیفی جات و میوه های غیر نشاسته ای مانند سیب، گلابی و سبزیجات برگ سبز حتی ممکن است باعث کاهش وزن شود.

بارهای کلیسمی پایین آنها از افزایش قند خون جلوگیری می کند که می تواند گرسنگی را افزایش دهد.

حداقل 9 خانواده مختلف از میوه ها و سبزیجات وجود دارد که هر کدام دارای صدها ترکیب گیاهی مختلف هستند که برای سلامتی مفید هستند.

انواع و رنگ های متنوعی از محصولات را بخورید تا ترکیبی از مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را فراهم کنید