شکلات مغزدار آناتا یکی از خوشبو تریین شکلات های دنیا

آیا یک تخته شکلات باعث افزایش وزن من می شود؟
تمام کالری

اما میله های بزرگتر کالری بیشتری دارند: برای مثال، یک تخته شکلات مغزدار آناتا تلخ 3.5 انسی، 604 کالری دارد. از آنجایی که این یک منبع کالری بسیار متمرکز است، خوردن تنها یک شکلات در رژیم غذایی معمولی شما می تواند به مرور زمان باعث افزایش وزن شود.

آیا شکلات شیری چاق می کند؟
انواع شکلات تیره، شیری و سفید دارای چربی و کالری بالایی هستند. دو نوع آخر در واقع شکر اضافه شده هستند. بنابراین اگر شکلات زیاد بخوریم، چاق می‌شویم.

Hot melted chocolate

چه چیزی باعث می شود سریع وزن اضافه کنید؟
پاسخ واضح به نظر می رسد. سازمان جهانی بهداشت می‌گوید: «علت اصلی چاقی و اضافه وزن، عدم تعادل انرژی بین کالری دریافتی و کالری دریافتی است». به عبارت ساده، ما یا زیاد می خوریم یا زیاد می نشینیم یا هر دو.

آیا خوردن هر روز مرغ اشکالی ندارد؟
مصرف زیاد هر چیزی بد است و همین قانون در مورد مرغ نیز صدق می کند.

خوردن هر روز مرغ بد نیست اما باید در انتخاب مرغ مناسب و پخت درست آن دقت کنید. طیور به دلیل باکتری های موجود در طیور می تواند باعث بیماری های ناشی از غذا شود.

آیا شکلات شیری می تواند شما را چاق کند؟
شکلات

بعلاوه، بیشتر شیر و شکلات های سفید که به صورت تجاری تولید می شوند دارای قند افزوده بالایی هستند. به طور کلی، این بدان معناست که شکلات، از هر نوعی که باشد، اگر اغلب آن را بخورید، می تواند به افزایش وزن کمک کند.

آیا می توانم با خوردن شکلات شیری وزن کم کنم؟
بر اساس مطالعه ای که در مجله FASB منتشر شده است، شروع و پایان دادن به روز خود با چیزی شیرین و شیرین مانند شکلات شیری می تواند به شما در سوزاندن چربی بدن کمک کند.