شامپو سبغ اصل که اصلا کف تولید نمی کند

از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید
سعی کنید از شامپو سبغ اصل ملایمی که پر از مواد شیمیایی نیستند استفاده کنید. اگر به تازگی موهای خود را رنگ کرده اید، با یک سالن مشورت کنید تا متوجه شوید کدام شامپو برای شما مناسب است و رنگ را به راحتی از بین نمی برد.

از ناخن های خود برای مالیدن پوست سر استفاده نکنید
مهم نیست که چقدر پوست سرتان خارش یا کثیف باشد، این فقط آن را بدتر می کند. شما باید به آرامی پوست سر خود را ماساژ دهید، شستشوی موی ساینده تضمینی برای فولیکول های ضعیف مو است، وارد کردن همه چیز در آنجا ریشه ها را ضعیف می کند و در نهایت با توده های مو در دست خواهید شد.

برای خشک کردن موهای خود از یک تی شرت نخی استفاده کنید
لازم به ذکر است استفاده از حوله یکسان برای بدن و مو فقط آسیب بیشتری به آن وارد می کند.

موهای خود را با یک تی شرت نخی یا حوله میکروفایبر بپیچید تا به آرامی خشک شود. اگر زمان کافی دارید، از سشوار صرفنظر کنید و اگر وقت دارید، اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شوند.

نکات مهم بعد از شستن موها
نرم‌کننده یا سرم ترک‌دار را بزنید، مطمئن شوید که آن را در هر جایی که قرار است استفاده کنید، استفاده کنید، چیزهایی را که برای ریشه‌هایتان در نظر گرفته‌اند روی پوست سرتان قرار ندهید یا برعکس، این کار بیشتر ضرر دارد تا فایده.
از یک شانه دندانه دار روی موهای مرطوب خود استفاده کنید تا گره های آن را باز کنید اگر شانه چوبی بود مفید بود.
اگر از گرما برای حالت دادن به موهای خود استفاده می کنید، روی یک سرم محافظ حرارت سرمایه گذاری کنید به حفظ رطوبت با وجود گرما کمک می کند.