سیم و کابل خیام که در زیر پرفشار آب اقیانوس ها عبور می کند

اتصالات نور صنعت روشنایی یکی از رایج‌ترین صنایعی است که از سیم‌سازی CNC استفاده می‌کند، زیرا بادوام است و می‌تواند تحمل‌های سختی را برآورده کند.

سیم‌های روشنایی سیم و کابل خیام معمولی و ساده‌ای هستند که برای نگه‌داشتن ایمن وسایل روشنایی در سقف طراحی شده‌اند.

فنرهای سیمی سفارشی ایجاد فرم های سیمی سفارشی باعث تناسب ایده آل برای نیازهای خاص مصرف کننده می شود.

در اینجا در Airedale Springs، تولیدکنندگان ما برای تعیین دقیق نیازهای شما، با استفاده از مواد و طرح هایی که بهترین عملکرد مورد نیاز شما را ارائه می دهند، با شما همکاری می کنند.

فرم های سیمی را می توان در طیف وسیعی از کاربردها استفاده کرد که عبارتند از: گیره برچسب چمدان تابلو برق اتصالات نور قلاب تجهیزات مخابراتی ماشین آلات نساجی تجهیزات ایمنی شکل دهی سیم سه بعدی در ایردل اسپرینگز ماشین‌های CNC پیشرفته و با سرعت بالا ما تعداد زیادی قالب سیم تولید می‌کنند و با طیف چشمگیر فناوری و تجربه ما، به این معنی است که ما می‌توانیم هر آنچه را که کسب و کار شما نیاز دارد ایجاد کنیم.

با تخصص خود، می‌توانیم مهارت‌های ترکیبی را برای کمک به مصرف‌کنندگان در توسعه محصولات پیشگامانه از طریق طراحی سفارشی فنر ارائه دهیم.

ماشین آلات سه بعدی سیم می توانند کار را مطابق با مشخصات شما انجام دهند، صرف نظر از اینکه شکل سیم چقدر پیچیده است، که امکان طراحی های منحصر به فرد را فراهم می کند. در Airedale Springs، ما طیف گسترده ای از فرم های سیم سفارشی و استاندارد را عرضه می کنیم.

همانطور که ما بر روی جدیدترین دستگاه‌های شکل‌دهی سیم‌پیچ و سیم‌پیچ CNC سرمایه‌گذاری می‌کنیم، می‌توانیم قالب‌های سیم پیچیده یا ساده را به‌طور مناسبی که نیازهای مصرف‌کننده‌مان را برآورده می‌کند تولید کنیم.

برخی از راه حل های ما منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها در ابزار، ساخت، هزینه های مونتاژ و استفاده از مواد شده است، زیرا ما کیفیت را همیشه تضمین می کنیم.