سیب زرد لبنانی که انسان به صورت ذاتی و ژنتیکی به سمت آن کشیده می شود

پکتین موجود در سیب همچنین با کاهش ترشح انسولین به کاهش سطح کلسترول کمک می کند.

فیبر موجود در سیب به جلوگیری از تجمع کلسترول بد در خون کمک می کند. این به نوبه خود خطر ابتلا به تصلب شرایین و بیماری قلبی را کاهش می دهد.

پلی فنول های موجود در سیب زرد لبنانی بر هضم و جذب کربوهیدرات ها تأثیر می گذارد که به نوبه خود تنظیم قند خون را بهبود می بخشد.

سیب یکی از قدیمی ترین میوه های روی زمین محسوب می شود که ابتدا در ترکیه کشت شد و سپس به سایر نقاط جهان گسترش یافت. سیب انواع و رنگ های مختلفی دارد که همگی یک منبع غذایی با ارزش هستند، اما سیب سبز حاوی مواد مغذی کمی بیشتر از انواع دیگر است.

سیب خواص درمانی زیادی دارد و دانشمندان وزارت کشاورزی ایالات متحده آزمایش های زیادی انجام داده اند که از طریق آنها به این نتیجه رسیده اند که سیب حاوی بخش زیادی از آنتی اکسیدان های مهم در ترمیم آسیب هایی است که در طول فعالیت سلول های طبیعی رخ می دهد. مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها.

مزایای سیب

سیب حاوی ویتامین A یکی از آنتی اکسیدان های قوی است که فواید آن بسیار زیاد است، از جمله نقش مهم آن در سلامت چشم و درصد زیادی بینایی را بهبود می بخشد. سیب برای تقویت استخوان ها بسیار مهم است. و برای درخشندگی پوست خوب است.
ویتامین (B1) برای رشد بسیار مهم است، بنابراین بسیار مهم است که کودکانمان را به خوردن سیب در روز آموزش دهیم زیرا برای رشد مناسب آنها اهمیت دارد.
ویتامین (B2) مشکلات پوستی را کاهش می دهد و به حفظ وزن کمک می کند
ویتامین (B3) یا به اصطلاح نیاسین، از حملات قلبی محافظت می کند، نقش موثری بر روی سیستم عصبی برای انجام کامل وظایف خود دارد، همچنین هضم را بهبود می بخشد.
ویتامین (B5) اهمیت فراوان آن در اکسیداسیون چربی ها، کربوهیدرات ها و برخی اسیدهای آمینه است.
ویتامین (B6) باعث افزایش گلبول های قرمز خون مفید در حمل و نقل اکسیژن، تقویت عملکرد مغز، تنظیم تعادل مایعات در بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، ویتامین (B6) همچنین مسئول کاهش نوسانات خلقی، افزایش میل جنسی ضعیف، کاهش افسردگی، تشنج است. ،