سس ایتالیایی دلپذیر که وزن شما را کم می کند

برای یک میانبر عالی، می‌توانید تمام سبزی‌ها و ادویه‌های خشک شده را از قبل هم بزنید و در یک ظرف یا کیسه در بسته نگهداری کنید.چه مدت می توانم سس ایتالیایی دلپذیر خانگی را ذخیره کنم؟
سس ایتالیایی خانگی را می‌توان تا ۲ تا ۳ هفته در یخچال نگهداری کرد، فقط قبل از استفاده آن را خوب هم بزنید یا تکان دهید. اگر از سیر تازه و سبزی تازه استفاده می کنید (برخلاف پودرها) تا سه روز خوب است.

ابزار مورد استفاده در این دستور غذاقبلیبعد
ابزارهای مورد علاقه را ببینید
سس ایتالیایی خانگی در ظرف شیشه ای روی تخته برش چوب با سرکه، روغن، سیر، آب لیمو، ریحان، جعفری، پونه کوهی، نمک و فلفل
طرز تهیه سس ایتالیایی خانگی آسان
این سس ایتالیایی خانگی سریع و آسان درست می‌شود، 1000 برابر بهتر از خرید فروشگاه، تازه و طبیعی است و به طرز شگفت‌انگیزی همه‌کاره است! این ترکیبی متعادل از روغن زیتون، سرکه شراب قرمز، گیاهان و ادویه‌ها و بهترین بخش – پارمزان است.

پنیر! این دستور تهیه سس ایتالیایی هر چیزی را که از سالاد گرفته تا سبزیجات لمس می‌کند را بالا می‌برد و زنده می‌کند و یک ماریناد عالی برای مرغ، ماهی، گوشت خوک و استیک درست می‌کند. این سس ایتالیایی به مدت 2 تا 3 هفته در یخچال نگهداری می شود.
وعده های غذایی: 1 فنجان

داشتم یک سالاد ماکارونی دیگر درست می‌کردم که به ذهنم رسید که هرگز دستور تهیه سس ایتالیایی ساده‌ام را به اشتراک نگذاشتم. این یکی از آن چیزهایی است که می توانم با چشمان بسته درست کنم، این چند بار درست کرده ام.

این بار مطمئن شدم که مبالغ را یادداشت کردم! بنابراین، اگر می‌پرسید چگونه لباس ایتالیایی درست کنید، دیگر تعجب نکنید، دوستان. نکته خنده دار در مورد سس ایتالیایی – مهم نیست که خانگی باشد یا بطری شده – این است که من واقعاً به آن اهمیت نمی دهم.

به استثنای خود من. دلیل آن این است که من از سرکه بالزامیک در سس ایتالیایی خود به جای سرکه معمولی شراب سفید استفاده می کنم (دستور العمل شامل هر دو گزینه است).

بالزامیک بسیار نرم تر است و برای من یک سس سالاد عالی درست می کند که در واقع از آن لذت می برم.