سرکه سیب یک و یک که باعث طولانی شدن رابطه جنسی می شود

این سرکه پس از تبدیل آب سیب به سیب و سپس آب سیب در واقع به سرکه از طریق فرآیندهایی که مربوط به تخمیر است و هرگز پاستوریزه نمی شود، به دست می آید، بنابراین کاملاً خام است تا خواص اصول فعال سیب دست نخورده بماند.

مروری بر فواید ایجاد شده توسط مواد فعال سرکه سیب یک و یک واقعاً گسترده خواهد بود، همچنین به این دلیل که این ماده غذایی به دست آمده از تخمیر سیب را می توان در سه زمینه استفاده کرد که همه به یک اندازه مهم هستند: غذا، شفا و لوازم آرایشی.

همانطور که توسط تحقیقات علمی معتبر تایید شده است (*7). در پاراگراف زیر تجزیه و تحلیل عمیق تمام خواص و فواید مرتبط با مواد موثره این غذا و همچنین چند خط در مورد موارد منع مصرف بسیار کمی را خواهید دید که برای صداقت کامل اخلاقی اضافه می کنیم.

اما قبلاً اشاره کردیم که از جمله خواص مواد موثره آن، کنترل سطح قند خون و در نتیجه کاهش کلسترول است و به همین دلیل است که می‌توان مواد مؤثره سرکه خام را تعریف کرد. سیب های ارگانیک به روندی که منجر به کاهش وزن می شود کمک می کند.

خواص اسید استیک

اسید استیک ماده فعالی است که باعث می شود سرکه ما به عنوان یک کمک کننده در کاهش وزن در نظر گرفته شود. اما اسید استیک حتی بیشتر هم می کند! در واقع می تواند محرکی در کاهش وزن باشد و در عین حال از روده محافظت کند ، به عنوان مثال با حمایت از تحقیقات علمی، از آن در برابر خطر ابتلا به کولیت اولسراتیو محافظت می کند (*8).

موارد منع مصرف سرکه سیب

همانطور که قبلاً گفته شد، اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند کمکی در روند لاغری باشد. اما می دانید، ما در CiboCrudo رضایت کامل مشتری را هدف خود داریم.

به همین دلیل ما همچنین می خواهیم به شما اطلاع دهیم که در موارد پراکنده چه عوارضی ممکن است باشد. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که هیچ چیز معجزه آسا نیست:

برای اینکه اثرات مطلوبی داشته باشد، این سرکه نیز باید در یک رژیم غذایی منظم که نیازهای بدن را برآورده می کند، گنجانده شود.