ساعت گوچی سه موتوره که شبیه یک موجود فرا زمینی است

ممکن است بدیهی به نظر برسد و همینطور است. اکثر ساعت گوچی سه موتوره مکانیکی دارای قاب های فولادی ضد زنگ یا طلایی با کیفیت هستند. گفته می شود، سقوط یا ضربه همچنان می تواند مکانیسم مکانیکی داخل را تحت تاثیر قرار دهد و همچنین اثری بر روی خود قاب باقی بگذارد.

با این حال، حتی اگر این اتفاق بیفتد، یک ساعت ساز باتجربه می تواند ساعت مکانیکی را به حالت اولیه بازگرداند و دوباره آن را روی مچ دست شما تیک تاک کند.
وقتی از ساعت خود استفاده نمی کنید، آن را ایمن نگه دارید
نکته ای برای ساعت های دست ساز
بهتر است قبل از پیچیدن ساعت از مچ دست خود را بردارید! هنگامی که به نقطه ای رسیدید که در آن مقاومت واضحی احساس کردید، شارژ را متوقف کنید.


نکته ای برای ساعت های خود سیم پیچ
با سیم پیچ دستی زیاده روی نکنید: چند چرخش تاج کافی است، روتور بقیه کار را انجام می دهد. از تاج یا فشار دهنده در آب استفاده نکنید.
ساعت های مکانیکی از NOMOS Glashütte

ساعت های NOMOS کجا ساخته می شوند؟
ساعت های NOMOS در گلاشوت آلمان تولید می شوند. به لطف بیش از 175 سال سنت ساعت سازی، هر ساعت با دقت توسط متخصصان این بخش تولید می شود. ما مفتخریم که یک تولید کننده مستقل هستیم که کالیبرهای مکانیکی خود را در داخل تولید می کنیم.

10 اتمسفر به این معنی است که می توانید از ساعت برای شنا و غواصی استفاده کنید. 5 اتمسفر به این معنی است که می توانید با ساعت روی مچ دست دوش بگیرید. اگر این اطلاعات را نمی بینید، ساعت مکانیکی شما تا 3 اتمسفر در برابر آب مقاوم است و باید خشک نگه داشته شود.
سر بالا: توصیه می‌کنیم یک ساعت‌ساز سالی یک‌بار مقاومت هر ساعت مکانیکی در برابر آب را بررسی کند. این فقط یک لحظه طول می کشد، زیرا یک دستگاه خاص وجود دارد.