زنی به خاطر خرید کفش اسپرت زنانه آدیداس توسط همسزش کشته شد

کفش اسپرت زنانه آدیداس یکی از جدیدترین موارد افزوده شده به خط مسیرهای آدیداس، چسبندگی و راحتی قابل اعتماد را با سبکی متفاوت ارائه می دهد.

این یکی از مدل‌های کمیاب تریل است که می‌تواند از مسیرهای پیاده‌روی به خاک و سنگ‌ریزه تبدیل شود، در حالی که همچنان به اندازه‌ای براق به نظر می‌رسد که می‌تواند برای آویزان‌های پس از دویدن به‌صورت معمولی بپوشد. زیره لاستیکی Continental به لطف گیره‌های معمولی که در جاده‌ها یا سالن‌های بدنسازی بیش از حد مزاحم به نظر نمی‌رسند، به جز زبرترین زمین‌های پیاده‌روی را می‌گیرد.

درست در بالا، یک زیره وسط فوم Lightstrike جدید قرار دارد – که با وزن بسیار کمتری نسبت به Boost بالشتک مناسبی را ارائه می دهد – در حالی که رویه مشبک ریپس استاپ بادوام با محافظت و تنفس بیشتر همه چیز را پوشش می دهد. ما دوست داریم که Terrex در هر دو گزینه نئون تمام مشکی و رنگارنگ عرضه شود و قیمتی بیش از بنجامین دارد. این چند کاره همه کاره به ازای هر دلار مایل های زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

در حالی که نام نشان می دهد که این یک کفش مخصوص 26.2 است، آدیزرو بوستون 10 با داشتن مقدار مناسبی از بالشتک طولانی مدت و سرعت روز، یک مورد خوب برای خود به عنوان یک کفش روابط عمومی در تمام مسافت ها ایجاد می کند. این نسخه کاملاً اصلاح شده است.

کفش

لایه نازک Boost زیر پا با زیره تمام قد Lightstrike، یک فوم سبک تر و محکم تر مبتنی بر EVA جایگزین شده است. و به جای صفحه میانی که اغلب استفاده می‌شود، بوستون از میله‌های فیبر کربنی استفاده می‌کند تا یک سواری سریع و پاسخ‌گو ارائه دهد که با هر گام به طور قابل‌توجهی انرژی بیشتری برمی‌گرداند – به خصوص در مقایسه با تکرارهای قبلی کفش. رویه مشبک مهندسی شده نیز به‌روزرسانی شده است تا تناسب و احساسی براق‌تر ارائه دهد و اکنون از حداقل 50 درصد منسوجات بازیافتی استفاده می‌کند – بدون اینکه تناسب دستکش‌مانند یا مدیریت گرما خوب در دویدن‌های داغ‌تر از بین برود.

SolarGlide ST یک مربی عالی همه جانبه برای دوندگانی است که به دنبال ویژگی های پایداری بیشتر هستند. این کفش دارای یک قسمت جلویی انعطاف‌پذیر و یک صفحه ضخیم از فوم Boost است که از قسمت میانی پا تا پاشنه امتداد می‌یابد، با فوم اضافی در زیر قوس و ریل‌های راهنما در امتداد دو طرف کفی برای پشتیبانی بیشتر.

این ساختار به آهسته کردن نیروهای پرونیشن در تاچ داون کمک می کند بدون اینکه مانع حرکت طبیعی شما شود و بدون نمایش یک بلوک خاکستری نامناسب از فوم در قسمت میانی، که نشانه ای از بسیاری از پایه های داخلی کفش های پایداری است.

نسخه چهارم SolarGlide پشتیبانی و دوام طولانی مدت خود را حفظ می کند، اما تضمین می کند که زیبایی شناسی با پاشنه پاشنه مخفی شیک تر و رویه بازطراحی شده خود را حفظ می کند. تنها انتقاد ما از تکرار قبلی این کفش اسب کار این بود که در تابستان گرما را به خوبی تخلیه نمی کرد. اکنون، جعبه ما را برای تنفس با رویه مشبک مهندسی شده Primegreen بازیافتی هوا مشخص می کند.