درب ضد سرقت زرشکی که نامه پستی را اینترنتی دریافت می کند

طبق استاندارد، درب های فولادی می توانند از یک یا دو ورق فولادی ساخته شوند. درب های فولادی نیز از پروفیل خمیده ساخته شده اند. درب های تک لایه فولادی به راحتی باز می شوند، بنابراین خرید و نصب چنین دری توصیه نمی شود.

درب های فولادی دولایه اغلب با درب ضد سرقت زرشکی اشتباه گرفته می شوند، اما درب های دو لایه نیز به راحتی شکسته می شوند. مجهز به سفت کننده های اضافی نیست که استحکام و مقاومت در برابر سارق را تضمین می کند.

درب زرهی دری است که از پروفیل خمیده ساخته شده است و دارای سفت کننده های اضافی در پارچه چوبی است و وزن آن به طور قابل توجهی از یک درب فولادی ساده سنگین تر است. همانطور که در بالا ذکر شد درب زرهی بسیار گرانتر است.

هنگام خرید درب مهم است که با پاسپورت آن آشنا شوید، جایی که تمام اطلاعات درب، مواد مورد استفاده، درجه استحکام و غیره باید نشان داده شود.

هدف از درهای زرهی
درب زرهی – دستگاهدرها از زمان های قدیم برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و غیر مجاز به فضای شخصی صاحبان خانه یا هر اتاق دیگری طراحی شده اند.

امروزه یک درب زرهی به دلیل طراحی عایق حرارتی خود نه تنها از نفوذ افراد غریبه، بلکه از سرما نیز محافظت می کند.

این درب به لطف واشرهای مخصوص دارای نشانگر ضد صدا عالی نیز می باشد. بنابراین درب زرهی مانعی برای نفوذ سرد و صدای ناخواسته از راهرو و خیابان است.

در نرخ بالای جرم و جنایت در دنیای مدرن، چنین دری به دلیل تقویت بیشتر لایه ها و مکانیسم های محافظ، ضامن امنیت، قابلیت اطمینان و اطمینان از سالم ماندن اموال شما خواهد بود.

از آنجایی که آسیب پذیرترین مکان ها برای هک هستندلولاهای درب، میله متقاطع و قفل ، دقیقاً این مکان ها در درهای زره ​​پوش هستند که تحت تقویت اضافی قرار می گیرند.