خرید گرانترین بیل مکانیکی توسط بازیگر معروف ایرانی

اجزای اصلی موجود در یک لودر یا تراکتور بیل دار عبارتند از: موتور (تقریباً در همه موارد دیزل)، اجزای هیدرولیک (مانند پمپ ها، موتورها و سوپاپ ها) و اجزای انتقال (گیربکس، محورها، چرخ ها / مسیرها، پمپ ها، موتورها و غیره).

موتور هم هیدرولیک و هم گیربکس را اجرا می کند و اینها به نوبه خود اتصالات جلویی (سطل، چنگال، جارو و غیره) را برای دستکاری مواد در حال جابجایی و چرخ ها یا مسیرها را برای حرکت ماشین در محل کار حرکت می دهند.

لودر چرخ
اولین لودر چرخ دار یا یا بیل بکهو توسط Volvo Construction Equipment در سال 1954 اختراع شد که H10 نام داشت. در آن زمان بر پایه یک تراکتور بود و چرخ‌های عقب داشت. امروزه لودرهای چرخ دار مفصلی هستند و چرخ های عقب و جلو دارای ابعاد یکسانی هستند.

از این رو قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر را می توانید از نمایندگیهای معتبر دریافت نمائید.

لودرهای چرخ زرهی

چرخ لودر زرهی نیروهای دفاعی اسرائیل
سپاه مهندسی رزمی اسرائیل از لودرهای چرخدار زرهی کاترپیلار 966 برای مأموریت های مهندسی ساخت و ساز و رزمی در سرزمین های تحت اشغال نظامی مانند کرانه باختری استفاده می کند.

آنها اغلب در حال ساختن یا حذف بلوک های جاده و ساختن پایگاه ها و استحکامات دیده می شوند. از سال 2005، آنها همچنین برای تخریب خانه های کوچک استفاده می شوند.

نیروهای دفاعی اسرائیل برای محافظت از لودر در برابر سنگ، سنگ، کوکتل مولوتف و تیراندازی سبک، پوشش زرهی به لودر اضافه کردند.

گروه نخبگان پلیس ریودوژانیرو یک لودر چرخدار را خریداری کرده است که برای استفاده نظامی طراحی شده است تا مسیرها را باز کند و راه را برای پلیس در محله های فقیر نشین ریودوژانیرو باز کند، که توسط فروشندگان مواد مخدر کنترل و مسدود شده است.

برای ارزیابی از قیمت بیل بکهو صفر تبریز می توانید با ما همراه شوید و از این محصول بهره بجویید.

چندین کشور اگر نه بیشتر کشورها تجهیزات مشابهی دارند. به عنوان مثال، نیروهای مسلح هلند از مدل هایی مانند Werklust WG18Edef استفاده می کنند که وزن آن 15 تن است که 2 بیشتر از مدل غیرنظامی غیر زرهی مربوطه است.

علاوه بر این، ارتش هلند قبلاً از ماژول های زرهی اضافی استفاده می کرد که بیشتر سطح پنجره را با فولاد می پوشاند تا محافظت بیشتری داشته باشد. با این حال، اینها به دلیل دید کم در بین خدمه محبوب نبودند.

ارتش ترکیه و پلیس ترکیه از چرخ لودر زرهی کنترل از راه دور توسون در هنگام ساخت دیوار حائل سوریه-ترکیه، عملیات سپر فرات، عملیات سپر ادلب) و عملیات شاخه زیتون استفاده می کنند.

  • منابع:
    1. Loader (equipment)
  • تبلیغات: 
    1. بهترین انتخاب انواع ساعت مچی
    2. انتخاب بهترین نوع ساعت مچی
    3. بهترین انتخاب انواع ساعت ها
    4. استفاده از سنگ قیمتی