خبرساز شدن تولید کنندگان کاشی میبد و اختلاس چند صد میلیاردی آن ها در سال های اخیر

استفاده از سفید کننده روی کاشی و دوغاب توصیه نمی شود. برخی از وب سایت ها می گویند استفاده از آن مشکلی ندارد، اما دانستن خطرات آن مهم است. در کاشی و دوغاب کاملا سفید، کمترین خطر آسیب دیدن کاشی خود را دارید.

بهترین روش این است که سفید کننده خود را با آب رقیق کنید. یک قاشق غذاخوری در هر فنجان سفید کننده خوب عمل می کند.

اگر کاشی های رنگی یا رگه دار دارید، از تمیز کردن سطوح کاشی میبد با سفید کننده خودداری کنید. پاک کننده های خانگی مانند جوش شیرین و سرکه یا چربی گیر آشپزخانه جایگزین های بسیار مطمئن تری هستند. پراکسید هیدروژن نیز جایگزین خوبی برای سفید کننده است.

هنگام تمیز کردن میزهای کاشی با سفید کننده، مطمئن شوید که یک پنجره یا در را برای تهویه کافی باز کرده اید. بخار می تواند کاملا قوی باشد و ریه ها را تحریک کند.

هرگز از سفید کننده با قدرت کامل برای تمیز کردن کاشی و دوغاب استفاده نکنید زیرا در خطر آسیب دیدن کاشی هستید.

آیا استفاده از سفید کننده روی سنگ طبیعی اشکالی ندارد؟
سفید کننده می تواند سنگ های طبیعی مانند مرمر، تخته سنگ، گرانیت، تراورتن و موارد مشابه را تغییر رنگ دهد. سفید کننده حتی می تواند درزگیرهای بادوام ترین سنگ های طبیعی مانند گرانیت را از بین ببرد. هنگامی که درزگیر فرسوده شود، در نهایت سطح را خراب می کند.

چگونه می توانم صفحات کاشی خود را درخشان کنم؟
سرکه و آب یک محلول تمیز کننده خانگی عالی برای درخشندگی کانترها است. به هر فنجان آب یک قاشق غذاخوری سرکه اضافه کنید. آن را در یک بطری اسپری بریزید و روی میز خود را اسپری کنید. برای درخشندگی زیبا، آن را با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید.

چگونه می توانید یک کانتر کاشی را نگهداری کنید؟
پس از استفاده از آشپزخانه، میز را با آب و صابون ظرفشویی یا چربی‌گیر آشپزخانه پاک کنید. برای از بین بردن لکه های سخت دوغاب، با استفاده از دو قسمت جوش شیرین و یک قسمت آب، خمیر جوش شیرین درست کنید. آن را روی میز پهن کنید و مقداری سرکه سفید به آن اضافه کنید تا لکه از بین برود.