جاکلیدی پیکسلی که گم شده ها را ییدا می کند

هنگامی که دو درپوش دارید، یک قلاب دیگر را در طرف مقابل پیچ کنید. این درپوش ها اکنون هر کدام دو قلاب روی “پایه” درپوش خواهند داشت.

محله بعدی به این صورت است که جاکلیدی پیکسلی چوب پنبه ای DIY: چوب پنبه ها را ردیف کنید
برای اینکه جاکلیدی چوب پنبه ای DIY خود را به بهترین نحو بسازید، اکنون چوب پنبه ها را روی یک سطح صاف بچینید. به چسباندن یک درپوش به دیگری ادامه دهید و از سمت داخلی کلاهک با دو قلاب شروع کنید و دو کلاهک دیگر اضافه کنید. این به شروع به شکل گیری پایه جاکلیدی کمک می کند.

چسب حرارتی یا چسب دلخواه خود را به دو طرف هر کلاهک بزنید (به جز اولین که فقط به یک طرف وصل می شود) تا یک کلاهک را به دیگری بچسبانید.

فاز 4 | جاکلیدی چوب پنبه ای DIY: چوب پنبه ها را به هم بچسبانید
فاز 4 | جاکلیدی چوب پنبه ای DIY: چوب پنبه ها را به هم بچسبانید
پس از چسباندن دو کلاهک اول، با کلاهک های دیگر ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که هر بار که یک چوب پنبه را به دیگری وصل می کنید، باید کمی فشار وارد کنید. این به تقویت چسبندگی چسب کمک می کند و یک جاکلیدی چوب پنبه ای خانگی قوی تر و بادوام تر می سازد.

اغلب تصور می شود که کار با چوب پنبه مخصوصاً با چسب دشوار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فشار کافی وارد کنید و صبر کنید تا چسب کاملاً خشک شود و سپس به چسباندن درپوش های باقی مانده ادامه دهید.

مرحله 5 | جاکلیدی چوب پنبه ای DIY: دو چوب پنبه آخر را به هم بچسبانید.

علاوه بر این باید گفت، از آنجایی که رمزهای عبور به‌طور تصادفی تولید می‌شوند، هر بار یک توالی دسترسی/بازگشایی منحصربه‌فرد را ارسال می‌کنند و پس از یک دوره ثابت، فوب از استفاده مجدد مهاجمان از آنها جلوگیری می‌کند، حتی اگر موفق به رهگیری آنها شوند. Fobs همچنین یک رابط کاربری ساده برای به حداقل رساندن اصطکاک برای کاربران ارائه می دهد.