تابلو طرح نقره اصفهان که گنحینه اصلی شهر اصفهان در صنایع دستی است

اگر می‌پرسید چه چیزی را دوست دارید و نمی‌خواهید از نظر مالی اشتباه کنید، به نمایش‌های پایان سال در مدارس خوب هنری بروید و از هنرمندان جوان حمایت کنید.

این شما را آزادتر می‌گذارد تا چند ریسک دیگر برای تابلو طرح نقره اصفهان بپذیرید و با دل و روده خود پیش بروید. اگر چیزی را دوست دارید و اگر از کسی که در مدرسه هنر است خرید می‌کنید، به او اعتماد به نفس می‌دهید تا حرفه‌ای عالی داشته باشند.

مکس رولیت
برای فروشنده عتیقه جات، طراح داخلی و سازنده مبلمان، خانه به خودی خود یک اثر هنری است. او هنگام بازسازی خانه های دوره ای از تابلو های کلاسیک الهام می گیرد

کلیه حقوق این سایت متعلق به طراح داخلی مکس رولیت 2018 تام مانیون می باشد


تام مانیون
زمانی که من برای اولین بار شروع کردم، کتابی از چارلز ساومرز اسمیت به نام تزئینات قرن هجدهم وجود داشت که تابلو هایی از افراد را در فضای داخلی آنها نشان می داد.

من به رنگ‌های روی دیوارها نگاه می‌کردم، اما در واقع چیزی که خودم به آن نگاه می‌کردم ترکیب، تعادل رنگ و تن بود. برای من، این واقعاً تکان دهنده بود.

وقتی صحبت از الهام گرفتن از یک تابلو می شود، فقط می بینید که چه چیزی می توانید از آن بیاموزید و از آن چه لذت می برید. سعی دارد آن را بیان کند و سپس شما می توانید آن را انتزاع کنید – زمانی که لذت آن را درک کردید.

نیکولا هاردینگ
برای خانه خود در Cotswolds، طراح یک تصویر بازیگوش را انتخاب کرد که با خوشحالی با هرج و مرج رنگارنگ زندگی خانوادگی همزیستی می کرد. اجازه دادن به فضاها به طور طبیعی تکامل یافته و در آغوش گرفتن خلق و خوی عوامل کلیدی برای او هستند.