بیسکویت سبوس دار بخورید تا کمتر به پزشک مراجعه کنید!

کوکی ها یکی از خوراکی های مورد علاقه بسیاری از ما هستند، دشوار است که آن را رژیمی نامید: مگر اینکه در مورد بیسکویت خشک صحبت کنیم، همیشه شکر زیادی در ترکیب وجود دارد.

با این حال، مشکل جدی تر حتی محتوای کالری نیست، برخی از تولید کنندگان از موادی استفاده می کنند که برای سلامتی خطرناک هستند.

یکی از بیسکویتهایی که امروزه از فروش بالایی برخوردار است، بیسکویت سبوس دار می باشد که این بیسکویت با قیمت مقرون به صرفه در بازار ارائه می گردد.

ما متوجه می‌شویم که همیشه باید روی بسته‌بندی به چه چیزهایی توجه کنید و چگونه فقط خوشمزه‌ترین و طبیعی‌ترین کوکی‌ها را در فروشگاه بدون افزودنی‌های غیر ضروری انتخاب کنید.

شکر معمولاً شکننده، طلایی تیره است، حاوی مقدار زیادی شکر (تا یک سوم کل جرم)، تخم مرغ و آرد است و در حالت ایده آل نیز کمی گلوتن دارد.

آب در آن بسیار کم است، بنابراین خمیر شکل خود را به خوبی حفظ می کند و می توانید روی آن مهر بزنید، نمونه معمولی و معروف ترین آن کوکی Jubilee است.

بی ضررترین نسخه کوکی های شکری – بدون هیچ گونه افزودنی اما همیشه شکر زیادی در ترکیب وجود دارد، طولانی دارای یک بافت لایه ای است که از یک نورد طولانی به دست می آید از این رو نام آن است.

ترکیب گاهی اوقات حاوی نشاسته ذرت و شربت معکوس است، طولانی شامل، به عنوان مثال، معروف “خوروست”، این نوع کوکی کمترین کالری را دارد، بهترین انتخاب برای کودکان است.

کره – پرکالری ترین نوع کوکی است، حاوی مقدار زیادی شکر است، کره و تخم مرغ، آجیل و شیر اغلب استفاده می شود و آرد گندم با آرد آجیل، به عنوان مثال، در ماکارون جایگزین می شود.

بعلاوه، در شیرینی است که اغلب مواد افزودنی، ادویه جات ترشی جات و مواد افزودنی اضافه می شود، که به معنای موادی است که اغلب ناسالم هستند.