بازار داغ صابون آلوورا دیترون کریسمس در مکزیک

ثبت کسب و کار – انواع مختلفی از شرکت ها مانند شرکت مالکیت، شرکت تک نفره، شرکت مشارکتی، شرکت محدود خصوصی، خانواده مستقل هندو و غیره به طور قانونی در هند به رسمیت شناخته می شوند. شما می توانید کسب و کار خود را تحت هر یک از این موارد ثبت کنید.
ثبت مالیات – به عنوان یک ثبت نام مالیاتی، باید ثبت نام GST را دریافت کنید.
حساب جاری کارت PAN – کارت PAN و حساب جاری باید به نام تجارت باز شود.
مجوز از مقامات محلی – مجوز تجارت ممکن است تحت قانون کارخانه از مقامات محلی مانند شرکت شهرداری و غیره مورد نیاز باشد.
ثبت علامت تجاری –

اگر قصد دارید صابون آلوورا دیترون را با ایجاد نام تجاری خود بفروشید، برای محافظت از نام تجاری خود باید ثبت علامت تجاری را انجام دهید.
مجوز دارو و لوازم آرایشی – از آنجایی که این یک محصول آرایشی است، ممکن است این مجوز نیز برای آن مورد نیاز باشد.
انتصاب کارکنان (انتصاب کارکنان برای کسب و کار صابون سازی):


برای راه اندازی این کسب و کار، باید یک دفتر و یک آزمایشگاه در محل خود کارخانه بسازید. به همین دلیل طبیعی است که حتی در برخی جاها به دو کارمند ماهر نیاز دارید. جدای از این، ممکن است به حداقل یک کارگر ماهر و 3 کارگر غیر ماهر نیز نیاز داشته باشید تا فرآیند تولید صابون را به آرامی ادامه دهید.

اگرچه تعداد کارمندانی که برای کسب و کار صابون سازی خود نیاز خواهید داشت به سبک عملکرد و طرح تجاری و اندازه آن بستگی دارد. اگر قرار است در مرحله اولیه فروش، بازاریابی و مشتریان را خودتان مدیریت کنید، اشکالی ندارد، در غیر این صورت باید کارمندان جداگانه ای برای این کار نیز تعیین کنید.

خرید ماشین آلات و مواد اولیه
اگر قبلاً آموزش صابون سازی را گذرانده اید، در طی آن آموزش باید در مورد ماشین آلات و تامین کننده مواد اولیه به شما گفته شده باشد. شما می توانید ماشین آلات و مواد اولیه برای تجارت صابون سازی خود را با تماس با تامین کنندگان خریداری کنید.